beantwoord

[VRAAG] Hoe kan ik reizen met Intercity Trein???

• 25 juli 2018
  • 10 reacties
  • 55 Bekeken

Goeidag,

Ik ben niet bekend met het reizen met de trein.
Ik moet bijvoorbeeld Intercity 2238 Vlissingen pakken.
Nu heb ik een dagkaart liggen en weet ik dat ik in de tram,metro en bus kan reizen met deze kaart.

Ik vroeg me af heb je voor een Intercity trein een speciale kaart nodig
of kan ik gewoon met mijn dagkaart reizen
of moet ik saldo opladen in mijn ov-kaart en hoeveel moet dat dan?
icon

Beste antwoord door Nathan NS 26 juli 2018, 11:29

Zoals je op de kaart al kan lezen staat er: "Dit reisproduct is alleen geldig bij GVB". GVB en NS zijn verschillende vervoerders dus deze kaart zal alleen in de bussen, trams en metro's van de GVB geldig zijn.
Bekijk origineel

10 reacties

Zoals je op de kaart al kan lezen staat er: "Dit reisproduct is alleen geldig bij GVB". GVB en NS zijn verschillende vervoerders dus deze kaart zal alleen in de bussen, trams en metro's van de GVB geldig zijn.

Het gemarkeerde antwoord is niet goed
Yes bedankt iedereen voor de reacties
Reputatie 5
Badge
Met een dagkaart van het GVB is reizen met de trein niet mogelijk. Je hebt dan een separaat kaartje nodig. Afhankelijk van hoe ver je wil reizen zijn er verschillende aanbiedingen.
Reputatie 4
Een groene dagkaart heb ik nog nooit gezien.. Wel een blauwe

misschien heb ik gvb met de ns verwart, nog nooit gereist met ns dus sorry
maar ik bedoelde de dagkaart van gvb deze:

Reputatie 7
Een groene dagkaart heb ik nog nooit gezien.. Wel een blauwe

Als we dat niet weten, hoe weet je dan of het antwoord goed is ?

Het hangt af welke dagkaart het is.

gewoon 24uur dagkaart die groene
Als we dat niet weten, hoe weet je dan of het antwoord goed is ?

Het hangt af welke dagkaart het is.
Reputatie 4
Hallo Mahhie_2001 en welkom bij onze community!

Wat Slidestops aangeeft is juist. Tevens ben ik benieuwd wat voor dagkaart je hebt!
Reputatie 7
Je kaart kun je gewoon gebruiken in de trein. Let wel even goed op de voorwaarden en of er beperkingen zijn op bepaalde tijdstippen. Dit staat op het kaartje. Voor een intercity betaal je niet extra en hij is gewoon geldig binnen Nederland. Je kaartje is niet geldig in de Thalys Of Eurostar. In de ICE of IC Direct, alleen met toelslag

Reageer