beantwoord

Vraag studentenreisproduct

• 12 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken

Hai, aankomend jaar ben ik student met (natuurlijk) een studentenreisproduct. Stel, ik studeer in Amsterdam. Geldt het gratis reizen (van een weekabonnement) dan alleen van mijn woonplaats naar Amsterdam en terug, of vanaf waar dan ook naar waar dan ook? Ik kan het antwoord niet vinden. Misschien dat ik nu al zoveel gezocht heb dat ik over het antwoord heen lees, maar goed. Geldt het gratis reizen door heel Nederland of alleen voor het traject tussen woonplaats en studeerplaats? :?
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 augustus 2017, 19:17

Met een weekabonnement mag u van maandagochtend 4.00 uur tot zaterdagochtend 4.00 uur onbeperkt reizen met trein, bus, tram en metro; u bent dus niet gebonden aan een vast traject. Buiten die tijden reist u met korting, die eveneens in heel Nederland geldig is.

Meer informatie over het studentenreisproduct vindt u op www.studentenreisproduct.nl.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Met een weekabonnement mag u van maandagochtend 4.00 uur tot zaterdagochtend 4.00 uur onbeperkt reizen met trein, bus, tram en metro; u bent dus niet gebonden aan een vast traject. Buiten die tijden reist u met korting, die eveneens in heel Nederland geldig is.

Meer informatie over het studentenreisproduct vindt u op www.studentenreisproduct.nl.

Ik ben bekend met de site, maar ik heb het daar niet kunnen vinden. (Kan zijn dat ik eroverheen gekeken heb)
Als ik u dus goed begrijp, kan ik van maandagochtend 4.00 uur tot zaterdagochtend 4.00 uur gewoon gratis onbeperkt heel het land door crossen bij wijze van spreken?
Badge +3
Dat klopt. De gedachte is natuurlijk wel dat u een groot deel van die tijd aan (het reizen van en naar) uw studie besteedt 🙂
Reputatie 7
Badge +4
De leraren haal je er ook zo uit he,:D.
Badge +3
Studentenreisproduct is landelijk dus reis je rot GalileoGalilei ook in BTM (bus, tram, metro).