beantwoord

vrij reizen

• 5 July 2021
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Momenteel ligt station Zwolle eruit. Ik moet nu vanaf mijn station met de bus die ingezet wordt reizen. Hoe kan ik nu mijn keuzedag van vrij reizen gebruiken?

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 July 2021, 17:58

Uw Keuzedag is ook gewoon geldig in de bussen die worden ingezet als treinvervangend vervoer. U laadt uw Keuzedag zoals gebruikelijk op uw OV-chipkaart, checkt daarmee in op uw vertrekstation en kunt gewoon in de treinvervangende bus stappen. Waarschijnlijk staat er een tijdelijke OV-chipkaartpaal bij de vertreklocatie van de bussen, anders kunt u inchecken zoals gebruikelijk.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Uw Keuzedag is ook gewoon geldig in de bussen die worden ingezet als treinvervangend vervoer. U laadt uw Keuzedag zoals gebruikelijk op uw OV-chipkaart, checkt daarmee in op uw vertrekstation en kunt gewoon in de treinvervangende bus stappen. Waarschijnlijk staat er een tijdelijke OV-chipkaartpaal bij de vertreklocatie van de bussen, anders kunt u inchecken zoals gebruikelijk.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Bij de bussen staan mobiele in/uitcheck paaltjes.

Gebruik deze zoals je ook voor een trein zou doen, dus inchecken op je vertrekstation, uitchecken in Zwolle en dan door de poortjes op Zwolle weer inchecken voor het vervolg van je reis.

Reageer