beantwoord

Vrije keuzedag annuleren?

• 11 maart 2016
  • 2 reacties
  • 292 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Vanmorgen hebben we onze vrije reis/keuzedag op onze OV-chipkaart gezet. Nu is er een storing tussen Ede en Utrecht en gaan we onze boekpresentatie in Leiden missen. We moeten noodgedwongen met de auto. Hoe annuleer ik de keuzedagen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 11 maart 2016, 16:00

Welkom op het forum w.buitenhuis!

Wat balen dat de geplande reis niet heeft kunnen plaatsen! Hebben jullie na het activeren van de keuzedag bij de kaartautomaat ook ingecheckt bij de paaltjes of poortjes? In dat geval is de keuzedag voor vandaag geactiveerd. Hebben jullie nog niet ingecheckt, dan wordt de keuzedag bij de eerstvolgende check-in voor de trein geactiveerd (op doordeweekse dagen na 08:55). Mocht de geschetste situatie niet de gewenste oplossing zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice. Wellicht is er coulance mogelijk. Naast telefonie, kun je er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor 'Chat met NS'), te e-mailen of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het forum w.buitenhuis!

Wat balen dat de geplande reis niet heeft kunnen plaatsen! Hebben jullie na het activeren van de keuzedag bij de kaartautomaat ook ingecheckt bij de paaltjes of poortjes? In dat geval is de keuzedag voor vandaag geactiveerd. Hebben jullie nog niet ingecheckt, dan wordt de keuzedag bij de eerstvolgende check-in voor de trein geactiveerd (op doordeweekse dagen na 08:55). Mocht de geschetste situatie niet de gewenste oplossing zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice. Wellicht is er coulance mogelijk. Naast telefonie, kun je er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor 'Chat met NS'), te e-mailen of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat u het beste even contact op kunt nemen met Klantenservice, 030-7515155. Het valt niet helemaal onder de regels het te veranderen maar men is wel eens coulant. Ik kan u natuurlijk niks beloven maar niet geschoten is altijd mis. De keuzedag kan dan mogelijk op een andere dag worden ingezet. Hij wordt normaal pas geldig als u incheckt en als u dan snel weer uitcheckt, in ieder geval binnen een uur, dan blijft hij geldig voor een volgende dag.

Reageer