beantwoord

Vrije reisdag op OV chip kaart zetten

• 18 november 2018
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

https://www.ns.nl/klantenservice/keuzedagen/keuzedagen-ophalen.html

Vraag voor mijn zus van 91 jaar.
Bovenstaande uitleg is duidelijk, kan ik uitleggen.
Maar zij heeft nog 1 vrije keuzedag en 1 vrije reisdag voor bepaalde periode, hoe weet ze hoe ze kiest voor de ene of de andere?
icon

Beste antwoord door Loes 18 november 2018, 15:29

Als ze kiest voor de optie Ophalen Keuzedag wordt altijd de Keuzedag getoond die in die periode geldig is. De Keuzedag die het hele jaar gekozen kan worden, zal pas getoond worden als de periodieke Keuzedag al verbruikt is.
Bekijk origineel

4 reacties

Als ze kiest voor de optie Ophalen Keuzedag wordt altijd de Keuzedag getoond die in die periode geldig is. De Keuzedag die het hele jaar gekozen kan worden, zal pas getoond worden als de periodieke Keuzedag al verbruikt is.
Reputatie 7
Badge +4
In aanvulling op Loes:

Denk er wel aan dat u de keuzedag ophaalt bij NS en nooit in een winkelketen. Dan worden de beide dagen op de kaart geladen.
Ik wilde zaterdag(31-08) naar Gilze Rijen en de laatste reisdag van de laatste serie reisdagen was op die dag nog geldig, en ik wilde op Den Haag Centraal de keuze dag ophalen. En kreeg toen de melding dat er geen dagen beschikbaar waren, hoe kan dat? Die reis heeft me dus veel geld gekost. ☹
Dat durf ik je niet te zeggen! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer