beantwoord

vrije reisdagen.

• 19 mei 2017
  • 3 reacties
  • 469 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Door ziekte kunnen we geen . gebruik maken van de vrije reisdagen. is het mogelijk om het tijdelijk stop te zetten?
icon

Beste antwoord door Thom 19 mei 2017, 16:10

Ik neem aan dat u de keuzedagen bedoelt? Normaal kan tijdelijk stopzetten niet en bent u ze kwijt. Als het echt langdurig is, dan kan Klantenservice het abonnement wel voor u stopzetten en het teveel betaalde terugstorten. Het is dan coulance vanwege uw ziek zijn.

De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik neem aan dat u de keuzedagen bedoelt? Normaal kan tijdelijk stopzetten niet en bent u ze kwijt. Als het echt langdurig is, dan kan Klantenservice het abonnement wel voor u stopzetten en het teveel betaalde terugstorten. Het is dan coulance vanwege uw ziek zijn.

De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Beste NS,
Een nieuwe keuzedag die we niet kunnen gebruiken net als de vorige keuzedag. Begrijpelijk in deze Corona tijd en we houden ons daar ook aan. Immers in deze mail staat ook vet gedrukt dat je alleen mag reizen als het strikt noodzakelijk is. Niet voor uitjes. 

Ik vraag me wel af waarom er in deze mail niet wordt genoemd dat deze vrije reisdag later opgenomen kan worden, dus met een langere geldigheidsduur. Veel van uw klanten konden de vorige ook niet opnemen, zestig plus behoort immers tot de kwetsbare doelgroep! Daarom vraag ik in deze mail na te denken over een compensatie. Of in ieder geval een excuus en het benoemen dat de vrije reisdagen niet gecompenseerd worden. 

Vriendelijke groet,
E. de Vries

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer u contact opneemt met de  Klantenservice dan krijgt u een couponcode voor een vervangende Keuzedag geldig tot en met 31 december 2020.

Het had inderdaad wel beter geweest als dit in de mail had gestaan.

Zie ook https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/corona.html  en https://community.ns.nl/werkzaamheden-en-evenementen-54/reactie-ns-op-corona-covid-19-virus-64152

Reageer