beantwoord

Vrije reizen dagen 2020

• 24 februari 2021
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Ik heb in 2020 voor het eerst vrije reizendagen gekocht, maar door Corona is er een tijd geweest dat we niet mochten reizen of althans ten sterkste afgeraden. Ik ben een risicogeval en heb me dus niet in de trein gewaagd. Nu heb ik wel 4 kaarten over, die blijken niet geldig te zijn in 2021. Ik vind dat nogal on-klantvriendelijk en verzoek u om de resterende kaartjes om te zetten voor 2021 (voor zover we dan wel mogen reizen).

icon

Beste antwoord door Mark NS 24 februari 2021, 11:30

Hoi Ineke Smit, welkom op de NS Community.

Keuzedagen die voor 30 oktober 2020 zijn klaar komen te staan, waren geldig tot 1 januari 2021 en zullen niet nog een keer verlengd worden, die zijn nu echt definitief te vervallen gekomen helaas. Keuzedagen die vanaf 30 oktober zijn klaar komen te staan en nog klaar komen te staan, hebben de geldigheid van één jaar. 

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ineke Smit, welkom op de NS Community.

Keuzedagen die voor 30 oktober 2020 zijn klaar komen te staan, waren geldig tot 1 januari 2021 en zullen niet nog een keer verlengd worden, die zijn nu echt definitief te vervallen gekomen helaas. Keuzedagen die vanaf 30 oktober zijn klaar komen te staan en nog klaar komen te staan, hebben de geldigheid van één jaar. 

Reputatie 7
Badge +3

Blijft jammer dat keuzegen niet verder verlengd zijn en kaartjes van Kruidvat/trekpleister wel terwijl Keuzedagen alleen besteld kunnen worden door 60+. Daarbij is de informatie over tot wanneer Keuzedagenabonnementen nog besteld konden worden zeer onduidelijk geweest.

Reageer