beantwoord

vrijreizendag dag van te vorenactiveren

• 25 januari 2017
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb vandaag (woensdag) mijn vrij reizen dag geactiveerd, maar wil die dag a.s. vrijdag gebruiken. Kan dat?
icon

Beste antwoord door Thom 25 januari 2017, 19:36

Ja, dat kan. Uw kaart wordt geldig gemaakt als u op vrijdag incheckt. Op woensdag op de kaart zetten en er vrijdag mee reizen, is geen enkel probleem.

Bedenk wel dat er ook een nadeel is: Omdat de keuzedag in dit geval bij het eerste inchecken altijd geldig wordt gemaakt, kunt u niet op saldo reizen tot de hij is verbruikt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ja, dat kan. Uw kaart wordt geldig gemaakt als u op vrijdag incheckt. Op woensdag op de kaart zetten en er vrijdag mee reizen, is geen enkel probleem.

Bedenk wel dat er ook een nadeel is: Omdat de keuzedag in dit geval bij het eerste inchecken altijd geldig wordt gemaakt, kunt u niet op saldo reizen tot de hij is verbruikt.

Bedenk wel dat er ook een nadeel is: Omdat hij in dit geval bij het eerste inchecken altijd geldig wordt gemaakt, kunt u niet op saldo reizen tot de keuzedag is verbruikt.[/quote]
Goedenavond Wiardi318, welkom op het forum.

Ik zie dat Thom je al een goed antwoord heeft gegeven, bedankt Thom! Ik heb eigenlijk niets aan te vullen.

Reageer