Waar is mijn e-ticket?

• 20 juli 2014
  • 3 reacties
  • 553 Bekeken

Hallo,

Ik heb een kleine week geleden een e-ticket van Roermond naar Schiphol gekocht (en betaald) op de NS-website. Uit het scherm, dat ik te zien kreeg na afronding van de betaling, maakte ik op dat ik mijn e-ticket in mijn e-mail postvak in zou komen. Ik heb nu (een week later) helaas nog niets vernomen (en ik moet morgen weg...).
Hij zit ook niet in mijn spam-inbox.
Heeft iemand een idee waar ik mijn ticket kan vinden?

Eva

3 reacties

Als je het ticket al hebt geopend in het scherm na de betaling, kun je het wellicht terugvinden in de downloadgeschiedenis van je browser.
Het staat niet in mijn geschiedenis... Alleen het beginscherm waar ik moest invullen van & naar welk station ik wilde reizen etc. Ik zal anders de klantenservice morgen maar bellen.
Badge
Het staat niet in mijn geschiedenis... Alleen het beginscherm waar ik moest invullen van & naar welk station ik wilde reizen etc. Ik zal anders de klantenservice morgen maar bellen.

Grietje_Eva, welkom op het forum. Normaliter ontvang je een email met je ticket (uiterlijk een uur) Zo niet, dan kan je de klantenservice (030-7515155) bellen en helpen zij je graag verder. Heb je het E-ticket alsnog ontvangen? Want als ik het goed begrijp moet je vandaag reizen. Indien je het e-mailtje niet hebt ontvangen en je ontvangt het emailtje later, dan wil ik je vragen om je mail niet te openen. Zo kan ik zien dat het E-ticket niet gebruikt is. Hoe heb je vandaag gereisd? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.

Reageer