beantwoord

Waar kan ik een abonnement afsluiten voor de fietsenstalling op station Hilversum?

• 5 april 2019
  • 10 reacties
  • 270 Bekeken

Ik probeer op de website van de NS een abonnement af te sluiten voor de fietsenstalling van station Hilversum. Ik zie echter station Hilversum niet tussen de opties staan. Iemand ervaring met je fiets stallen op dit station? Groet!
icon

Beste antwoord door Jouke NS 5 april 2019, 17:46

Ik heb het topic verplaatst naar "Overige producten", bedankt voor de tip iMark. Zoals hij ook aangeeft is er wel een stalling mogelijk maar niet met een abonnement. Een dergelijke stalling betaal je dan via "Stallen op rekening", een toevoeging op een ander NS abonnement. Ik denk dat hierdoor de verwarring is ontstaan. Emma NS is er vermoedelijk van uitgegaan dat DerkCorné een abonnement wilde kopen voor het stallen, wat slechts op een aantal stations mogelijk is.

Edit: Online kun je geen abonnement aanschaffen maar bij bemenste stallingen kun je wel een abonnement kopen bij de stalling zelf (bedankt Robert B)
Bekijk origineel

10 reacties

Beste DerkCorné, welkom bij onze Community!

Wat je zelf al aangeeft is helaas ook de waarheid, bewaakt stallen is op station Hilversum geen optie. Wat je wél kunt doen is een fietskluisabonnement aanschaffen, dat kan middels deze link. Helpt dat? 🙂
Toch zit er een grote bewaakte fietsenstalling onder het station. Gisteren mijn fiets daar gestald, maar dat kostte 1,25 (eerste keer). Je zult daar toch wel vaker je fiets moeten kunnen stallen...
Staan ook meerdere particuliere fietsen, dus er zou toch een optie moeten zijn?
Badge +3
In Hilversum is, in tegenstelling tot wat @Emma NS beweert, een bemenste fietsenstalling. Ik heb er eerder deze week mijn fiets (op rekening) gestald.

Omdat Hilversum niet in onderstaande lijst staat, kun je een stallingsabonnement alleen bij de beheerder afsluiten:

Opmerking voor een moderator. Dit bericht staat nu onder 'OV Fiets'. Daar hoort het volgens mij niet thuis. Ik zou het verplaatsen naar 'Overige producten'. Of anders het subtopic 'OV Fiets' uitbreiden met 'Fietsenstalling'
Ik heb het topic verplaatst naar "Overige producten", bedankt voor de tip iMark. Zoals hij ook aangeeft is er wel een stalling mogelijk maar niet met een abonnement. Een dergelijke stalling betaal je dan via "Stallen op rekening", een toevoeging op een ander NS abonnement. Ik denk dat hierdoor de verwarring is ontstaan. Emma NS is er vermoedelijk van uitgegaan dat DerkCorné een abonnement wilde kopen voor het stallen, wat slechts op een aantal stations mogelijk is.

Edit: Online kun je geen abonnement aanschaffen maar bij bemenste stallingen kun je wel een abonnement kopen bij de stalling zelf (bedankt Robert B)
Badge +3
Bij een bemenste stalling kan je gewoon een abonnement kopen (wit stallingspasje) bij de beheerder.

Bij de online abonnementen (voor het lijstje bewaakte stallingen dat @iMark noemde, en voor alle zelfservice-stallingen) kan je de stalling binnen met je ov-chipkaart, en komt het abonnement dus daarop te staan.
Bedankt voor de aanvulling, Robert B. Ik zal mijn vorige post iets aanpassen.
Badge +3
Als jullie mijn eerdere bericht goed gelezen hadden....
Ik citeer mezelf: “Omdat Hilversum niet in onderstaande lijst staat, kun je een stallingsabonnement alleen bij de beheerder afsluiten”.
Ontzettend bedankt voor de antwoorden. Ondertussen staat mijn fiets gestald voor 14 euro per maand. Perfect aangezien ik 3 maanden in Hilversum ga werken. Bedankt!

Misschien nog we handig om deze kwestie ook te bespreken met de klantenservice. Gisteren gebeld, 4 keer doorgeschakeld en niemand wist het antwoord. Wel hele fijne, lieve mensen aan de telefoon gehad trouwens.
Badge +3
De pagina met de informatie kan wel wat duidelijker. Dan kunnen de medewerkers van de Klantenservice de informatie makkelijker vinden.

Ik zou het als volgt formuleren: bij een bemenste fietsenstalling kunt u bij de beheerder een abonnement afsluiten. Dat geldt zowel voor fietsen, brommers, scooters als voor buitenmodel fietsen. Dit alles zolang er plaats is in de stalling.

Voor de stallingen in onderstaande lijst kunt uitsluitend voor een gewone fiets ook online een doorlopend jaarabonnement afsluiten. (lijst invoegen).

Reageer