Beste antwoord door Stephan NS
Beste koetszy,
Onder "Mijn facturen" kun je een factuur openen. Hier kun je vervolgens, bovenaan de factuur, je klantnummer terugvinden. Ook op het blad Spoor kun je inderdaad het klantnummer terugvinden.
Ik begrijp dat je contact hebt gehad met de Klantenserivce over het ontvangen van Spoor. Heb je de laatste versie toegestuurd gekregen? Ik adviseer je de komende tijd in de gaten te houden of je het volgende nummer van Spoor wel ontvangt.
Indien je een zakelijk abonnement hebt, is het helaas niet mogelijk om Spoor te ontvangen. Spoor is enkel voor klanten met een particulier abonnement. Misschien is de Spoordeelwinkel dan wel een alternatief; ook hier kun je veel acties en uitjes terugvinden.
Met vriendelijke groet,
Stephan
Bekijk origineel
Onder "Mijn facturen" kun je een factuur openen. Hier kun je vervolgens, bovenaan de factuur, je klantnummer terugvinden. Ook op het blad Spoor kun je inderdaad het klantnummer terugvinden.
Ik begrijp dat je contact hebt gehad met de Klantenserivce over het ontvangen van Spoor. Heb je de laatste versie toegestuurd gekregen? Ik adviseer je de komende tijd in de gaten te houden of je het volgende nummer van Spoor wel ontvangt.
Indien je een zakelijk abonnement hebt, is het helaas niet mogelijk om Spoor te ontvangen. Spoor is enkel voor klanten met een particulier abonnement. Misschien is de Spoordeelwinkel dan wel een alternatief; ook hier kun je veel acties en uitjes terugvinden.
Met vriendelijke groet,
Stephan