beantwoord

Waar werkt de telefoon lijn niet van de ns?

• 26 juni 2015
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Ik heb al en paar keer gebeld met de ns (030) 751 51 55. Allen zo dra ik in keuzemenu mijn keuze gemaakt heb word de horen er op gegooit. Tot 6 keer aan toe!!!

Ik ben naamlijk mijn hij ticket
icon

Beste antwoord door Thijs NS 26 juni 2015, 15:23

Er is op dit moment een storing, waardoor we telefonisch niet bereikbaar zijn. Ik verwacht dat het snel weer is opgelost. Je kunt mij ook een privébericht sturen met je vraag als het haast heeft.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik ben naamlijk mijn iticket kwijt en wil en ander aan vraagen.
Er is op dit moment een storing, waardoor we telefonisch niet bereikbaar zijn. Ik verwacht dat het snel weer is opgelost. Je kunt mij ook een privébericht sturen met je vraag als het haast heeft.
Ik heb vorgen maand mijn 3 treinkaartjes gekocht. Waar ik de ticket nog van moest activeren maar ik ben het mailtje kwijt geraakt. Op de website lukte het mee niet. Heb gekocht onder mail adres xxxx
Meschien kan jij mee veder helpen?
Je hebt de couponcodes dus niet meer? Die kan ik niet voor je achterhalen. Waarschijnlijk gaat dit om een mail die je van de spoordeelwinkel hebt gekregen. Ik adviseer je even te wachten en dan te bellen met de spoordeelwinkel (zelfde nummer als NS klantenservice). Als je de tickets hebt gekocht via Hema, Kruidvat of Blokker zou het ook kunnen dat ze in een mail van hen staan.

Nog een tip: het is niet slim om je emailadres te noemen op een openbaar forum. Je kunt hier namelijk veel ongewenste email door krijgen. Ik heb je emailadres nu verwijderd uit je bericht.
Dank je wel voor de info.

Reageer