beantwoord

Waarom geeft het incheckapparaat bij een vrije reisdag niet wat speling in tijd van 15 minuten ?

• 11 maart 2014
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Ik reis op mijn vrije reisdagen altijd vanuit Amsterdam naar mijn dochter in Deventer met de intercity richting Berlijn van 9uur 01 dat is na 9 uur dus. De incheck reageert pas om 9 uur en 10 seconden het is dus fysiek onmogelijk in 50 seconden de trein te halen.
Erg jammer ik moet dus de trein van 10 uur 01 nemen scheelt een uur
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 maart 2014, 14:57

Ik reis op mijn vrije reisdagen altijd vanuit Amsterdam naar mijn dochter in Deventer met de intercity richting Berlijn van 9uur 01 dat is na 9 uur dus. De incheck reageert pas om 9 uur en 10 seconden het is dus fysiek onmogelijk in 50 seconden de trein te halen.

Je kunt al vanaf 08:55 inchecken en dan heb je dus 5 minuten extra.
Probleem lijkt hiermee dus opgelost.
Ergens moet je immers een grens trekken en als het erop aankomt ligt die grens voor iedereen op een ander moment.

Dus toch een uurtje eerder aan de koffie met Deventer koek.:)

Gr. Hans

Bekijk origineel

4 reacties

Je kunt al vanaf 08:55 inchecken en dan heb je dus 5 minuten extra.
Probleem lijkt hiermee dus opgelost.
Ergens moet je immers een grens trekken en als het erop aankomt ligt die grens voor iedereen op een ander moment.

Dus toch een uurtje eerder aan de koffie met Deventer koek.:)

Gr. Hans

Als het met inchecken om 8:55 nog niet lukt om de trein van 9:01 te halen, hoef je niet een uur te wachten op de volgende trein. De eerstvolgende gaat om 9:31 en niet om 10:01 (beide treinen hebben een zelfde overstap). Scheelt dus maar een half uurtje. Als die 6 minuten niet voldoende zijn, kun je ook overwegen om eerst naar de achterzijde van het station te lopen, wat gewoon kan nu de poortjes nog open staan. Vanaf daar is het korter naar spoor 10.
Beste emooij,

Je kan inderdaad, zoals eerder benoemt, vanaf 08:55 al inchecken. Het is wel echt op de seconde, dus let goed op de tijd. Je zal dan de trein moeten kunnen halen. Ga wel zo dicht mogelijk bij het perron bij een incheck paal staan zodat je niet nog heel ver moet lopen.
Het topic is verplaatst naar 'Abonnementen', zodat het beter vindbaar is.
Groeten, Thijs

Reageer