beantwoord

Waarom geen geld terug bij ongebruikte kaartjes

  • 23 augustus 2017
  • 52 reacties
  • 2397 Bekeken


Toon eerste bericht

52 reacties

Reputatie 1
@Miriam NS, bedankt voor je reactie. Ik wacht het even af.
Reputatie 1
@ Miriam NS, duurt nu wel erg lang. Begin mij nu wel zorgen te maken of ik m'n geld nog terug krijg zoals beloofd is.
Hoi Mark,

ik zie dat Klaas-Jan zijn post inmiddels heeft aangepast met: "EDIT: Ik heb contact gehad met Mark en in dit geval zal er een vergoeding plaatsvinden".
Reputatie 1
@Iris NS, dat klopt, bijna een maand geleden schreef hij in een privebericht dat hij het de volgende dag zou oppakken en alle details zou sturen. Sindsdien is het erg stil.
Reputatie 1
@Iris NS. Heb je enig idee of Klaas Jan weer aanwezig is? Inmiddels hoor ik al twee maanden niets meer van jullie.
Excuses Mark76, ik zal Klaas Jan even een bericht sturen!
Reputatie 1
Hallo Miriam, bedankt voor je reactie. Heb vorige week een bericht van hem gehad.
Reputatie 1
Enige tijd geleden reactie van Klaas Jan gehad dat het te lang duurt en er haast mee gemaakt wordt, sindsdien taal noch teken ontvangen van hem of iemand anders van NS. Voel me inmiddels enorm aan het lijntje gehouden door NS.
Reputatie 7
Vandaag nog zal Klaas-Jan jou van een reactie voorzien Mark!
Reputatie 1
Niets meer vernomen Thomas
Ik heb het laten weten, Mark76. Excuses hiervoor.
Reputatie 1
Hallo NS (maakt me niet uit wie). Inmiddels is deze post bijna 4 maanden oud en gaat inmiddels alleen maar over een belofte van 1 van de medewerkers om het geld te restitueren. Wellicht is het jullie strategie om iemand zolang aan het lijntje te houden totdat diegene vanzelf een keer ophoudt of wellicht de instructie van hoger hand. Wanneer dat zo is, ga je dan alsjeblieft schamen dat je hieraan meewerkt.
Klaas-Jan is doorgaans enkel aanwezig in het begin van de week, dat wil zeggen maandag, dinsdag & woensdag. Ik vind het vervelend dat hij afgelopen woensdag niet meer aan jouw case is toegekomen, maar hij zal tot komende maandag sowieso niet van zich laten horen. Ik heb hem bij deze in ieder geval nog een reminder gestuurd, ik ga ervan uit dat je maandag een bericht krijgt.
Reputatie 1
Is Klaas-Jan nog werkzaam hier. Sinds 11 december niets meer van hem vernomen. Hij gaf aan 12 december de zaken op kantoor te regelen.
Badge +3
Dit is bizar want ja, Klaas-Jan is zeker nog actief (ook op het forum want heb hem maandag nog gesproken hier)!

Stuur hem nogmaals een privé bericht via zijn profiel en vertel dat het om forum topic 38925 gaat.
Reputatie 1
Bedankt Robert. Heb ik al vele malen gedaan. Ik wacht inmiddels al vanaf augustus op mijn restitutie.
Reputatie 1
Via Twitter beklag gedaan over trage respons en handeling van NS. Heeft geleid tot onmiddellijke uitbetaling van restitutie. Daarvoor dank! Wacht nog even opnde uiteindelijke ontvangst van het geld.
Reputatie 7
Badge
Zoals Henk_NL ook al een keer signaleerde... breng TV camera mee, en NS gaat ineens in de hoogste versnelling 😉
Nu nog het bedrag ontvangen, ook dat kan langzaam gaan.
Reputatie 1
Maximaal 4 weken is er aangegeven
Reputatie 7
Badge
Sorry dat ik het zeg, maar volgende keer beter de voorwaarden lezen voordat je een e-ticket koopt.
(verder zeg ik niks meer in deze topic)
Waarom moet dat getroll nou weer? Als een moderator aangeeft via een privebericht het een en ander te willen behandelen, dan mag je daar gewoon (tijdig) reactie op verwachten. Lijkt me niet meer dan normaal dat TS daarover zijn beklag doet hier.

Zoals Henk_NL ook al een keer signaleerde... breng TV camera mee, en NS gaat ineens in de hoogste versnelling ;)
Dan wordt mijn receptievriendinnetje weer boos 'U MAG HIER NIET FILMEN MENEER' 😞 Maar uiteindelijk bleek het inderdaad een effectieve keuze.
Reputatie 1
Weet ik Trein D, maar er is telefonisch contact geweest met klantenservice die al bepaalde toezeggingen hadden gedaan, anders was ik dit topic niet begonnen.
Intern is er helaas in de afhandeling iets niet goed gegaan. Excuses hiervoor. Fijn dat de restitutie inmiddels overgemaakt is. Geef je een gil wanneer het binnen is? Alvast bedankt!
Als het al overgemaakt is, morgen 😃 Rare termen gebruiken jullie bij NS.

Reageer