Skip to main content

Ik heb in juli een aanbieding gekregen vanwege mijn verjaardag. Overstappen van 2e naar 1e klas voor 2,50. Deze aanbieding wil ik op 24 augustus 2024 gebruiken omdat ik dan reis van Ommen naar Zuid - Limburg. Een lange reis van 3 uur die ik graag reis in de  eerste klas.

Nu ik de aanbieding wil gebruiken is 23 en 24 augustus als datum niet mogelijk.

Dat is het veranderen van de aanbieding…

Hoe zit dit? Kan dit niet teruggedraaid worden?

Dit komt door de Formule 1 die op 23 en 24 augustus plaatsvind. Vorig jaar was dit ook al het geval dus nee gaat niet veranderd worden. Ik snap dat u helemaal niet die kant op gaat, maar NS heeft dit landelijk afgekondigd.

Ik heb in juli een aanbieding gekregen vanwege mijn verjaardag. Overstappen van 2e naar 1e klas voor 2,50. Deze aanbieding wil ik op 24 augustus 2024 gebruiken omdat ik dan reis van Ommen naar Zuid - Limburg. Een lange reis van 3 uur die ik graag reis in de  eerste klas.

Nu ik de aanbieding wil gebruiken is 23 en 24 augustus als datum niet mogelijk.

Dat is het veranderen van de aanbieding…

Hoe zit dit? Kan dit niet teruggedraaid worden?

Omdat voor de F1 een grote hoeveelheid personeel en materieel vrij gemaakt moet worden rijden er op 23 en 24 augustus in de rest van Nederland veel minder treinen. Om te voorkomen dat de resterende treinen overvol worden zijn aanbiedingen dat weekend niet geldig 

Reageer