beantwoord

Waarom ontbreken de spoorkaarten met tabelnummers/letters in het overzicht Dienstregeling 2016?

• 3 december 2015
  • 10 reacties
  • 331 Bekeken

• Reisadviseur*
  • 32 reacties
Blijkbaar zijn die kaarten dezelfde als die van 2015. Maar ook die zijn niet meer te vinden (en ik ken ze niet uit m'n hoifd).
icon

Beste antwoord door bus 9 december 2015, 10:44

Inmiddels staan de onontbeerlijke kaarten met tabelletters en -nummers onder de tabeloverzichten bij download dienstregeling 2016. Dankzij onze onvolprezen NS-moderators. Top! Vroeger was niet álles beter 😉
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Dat is inderdaad behoorlijk slecht, ik kan ze ook niet vinden...
Het wordt wat eentoning, maar ook deze vraag heb ik gesteld. Ik laat het weten als ik reactie heb.
Overigens is het handig als je voortaan voor al deze vragen 1 topic opent, houdt het voor ons, jezelf en medelezers denk ik wat overzichtelijker.
OK. Ga ik proberen. Hopelijk past de tekst dan in de vakjes...
Reputatie 6
Badge +1
Het vakje is groter dan het op uw scherm weergegeven wordt. U kunt dus enorm veel typen voordat het vakje echt te klein is...
Er is inmiddels één en ander toegevoegd ophttp:// www.ns.nl/voorwaarden. Onder het kopje 'tarieven' vind je bepaalde kaarten. Mocht je meer/andere dingen zoeken, lees ik het graag.
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Bart NS, We zijn op zoek naar een spoorkaart van Nederland met nummertjes A t/m H 1 t/m 128, die overeenkomen met de lijstje die te vinden zijn via http://www.ns.nl/reisinformatie/download-dienstregeling. Nu moeten we in het wilde weg gokken welk van al die bijna 150 nummertjes past bij het traject dat we zoeken...
Reputatie 1
Op die genoemde pagina staat toch duidelijk welk traject het is? Daar heb je dan toch geen spoortkaart voor nodig?
Als je de dienstregeling van een bepaald traject zoekt, is het toch wel handig als je niet alle titels van de pdf-bestanden langs moet.
Inmiddels staan de onontbeerlijke kaarten met tabelletters en -nummers onder de tabeloverzichten bij download dienstregeling 2016. Dankzij onze onvolprezen NS-moderators. Top! Vroeger was niet álles beter 😉
Reputatie 1
Ik zie alleen nergens de treinen naar Maliebaan, maar bijv. wel weer de Zon-Thalys (die veel minder vaak rijdt). Klopt dat?

Reageer