We werden behandeld alsof we fraudeerden en zonder naar t foldertje te kijken wat we bij ons hadden werd er gezegd, ken ik niet, dus niet geldig! In belgie weet elke conducteur en buschauffeur wat t is maar alleen t kleine traject Maastricht bunde zijn er altijd problemen!
Beste antwoord door Loes
We werden behandeld alsof we fraudeerden en zonder naar t foldertje te kijken wat we bij ons hadden werd er gezegd, ken ik niet, dus niet geldig! In belgie weet elke conducteur en buschauffeur wat t is maar alleen t kleine traject Maastricht bunde zijn er altijd problemen!
Hoi mamroussi,
Ik herken dat probleem wel. Ik ben op die lijn ook het Euregioticket tegengekomen en in de eerste instantie stond ik er ook even van te kijken. Ik kijk dan wel naar alle info die een reiziger bij zich heeft, maar dit ticket is niet geheel bekend bij ons. Hij staat wel in mijn railpocket, dus mijn collega had de moeite kunnen nemen het even na te kijken of anders even navraag te doen door te bellen.
Verder zitten er veel verschillende collega's op die lijn, die vanuit het hele land komen en ook dan is er vaak sprake van het feit als je een bepaald vervoersbewijs bijna nooit tegenkomt, dat je denkt dat het niet geldig is.
Hoe dan ook siert het mijn collega niet om direct zo te reageren, maar het is een erg onbekend vervoersbewijs voor ons.
Hoe dan ook wil ik het niet goed praten en ik hoop dat de collega's op de hoogte worden gebracht van dit probleem.