beantwoord

Wandelvierdaagse Apeldoorn 10 tot 13 juli 2018

• 27 maart 2018
  • 8 reacties
  • 102 Bekeken

Geachte lezer, Ben zelf aan het zoeken geweest, maar zekerheid is beter.
Ik heb een ov krt met 40% kortingmogelijkheid en het oude soort nog zodat je met keuzedagen in Juli en Augustus voor 09.00 uur mag.
Goed gezien dat:
Ik zou 10 + 11+12+13 juli mee willen doen met de Apeldoornse Vierdaagse
Van Steenwijk naar Apeldoorn
Hoe vroeg mag ik met de trein!
Wat kost dat per retour
Wat voor kaartje kun je hiervoor eventueel beter kopen!
Graag een reactie
Alvast dank
icon

Beste antwoord door Trein-D 27 maart 2018, 11:36

Je kan na 9 uur met de trein reizen. Als je voor 9 uur reist dan moet je de volle mep betalen. (edit behalve in jullie en augustus kan je met een oud voordeelurenabonnement wel in de ochtendspits reizen dus)
Aangezien jij ook in de daluren korting kan genieten is voor jou de prijs per retour (en dan ga ik er vanuit dat je van plan bent om ook daadwerkelijk in de daluren te gaan reizen) 18,80 euro.

Weet je zo even voldoende? 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge
Je kan na 9 uur met de trein reizen. Als je voor 9 uur reist dan moet je de volle mep betalen. (edit behalve in jullie en augustus kan je met een oud voordeelurenabonnement wel in de ochtendspits reizen dus)
Aangezien jij ook in de daluren korting kan genieten is voor jou de prijs per retour (en dan ga ik er vanuit dat je van plan bent om ook daadwerkelijk in de daluren te gaan reizen) 18,80 euro.

Weet je zo even voldoende? 🙂
Reputatie 7
Badge +3
De informatie van Trein-D is niet correct. Met een "oud" voordeelurenabonnement kun je in juli en augustus ook in de ochtendspits reizen.

Bron: https://www.ns.nl/abonnementen/overig/voordeelurenabonnement.html

Een enkele reis van Steenwijk naar Apeldoorn kost met 40% korting €9,40. Een retour het dubbele.
Om gebruik te maken van de korting is de enige mogelijkheid dat u op saldo reist met de OV-chipkaart.
Reputatie 7
Badge
Ooh excuses, dat wist ik niet.
Hartelijk dank voor de reactie
Reputatie 7
Badge
Hartelijk dank voor de reactie

Graag gedaan beste polle1949. Veel plezier toegewenst alvast! 🙂
Reputatie 7
Badge +3
@Trein-D
Ik heb zelf zo'n oud Voordeelurenabonnement en ben dus bekend met de voorwaarden.:D
Reputatie 7
Badge
@Trein-D
Ik heb zelf zo'n oud Voordeelurenabonnement en ben dus bekend met de voorwaarden.:D

Aha oke beste iMark. Ja ik heb daar echt geen ervaring mee. Vandaar dat ik dat even niet wist.
Maar wel goed van je dat je het erbij heb gezegd hoor. 🙂 Daar heeft TS juist heel veel aan.
Reputatie 7
Badge +3
Geen probleem. Het is een kwestie van goed lezen wat een vragensteller schrijft. Dat was in dit geval "oude soort". Daaruit kon ik opmaken dat hij een Voordeelurenabonnement oude stijl heeft, dus met andere voorwaarden dan abonnementen die nu te koop zijn. De voorwaarden zijn redelijk makkelijk op de website van NS terug te vinden.

Reageer