beantwoord

Wanneer kan ik gebruik maken van de ns dag retour

• 2 april 2015
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

ik heb een ns dagretour gekocht wanneer moet ik die verzilveren ik wil de 15 april naar den haag , op de zelfde dag of mag ik deze ook eerder invullen
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 2 april 2015, 13:30

Hoi Ron.Frieser,

U kunt uw e-ticket al eerder verzilveren. Bij het invullen op de website kunt u aangeven op welke dag u wilt gaan reizen. Mijn advies zou zijn om het maximaal 2 dagen van tevoren te doen. Mochten er dan problemen of het spoor zijn, of omstandigheden in uw eigen leven, dan heeft u niet voor niets uw kaartje verzilverd. Eenmaal gekochte/verzilverde etickets kunnen namelijk meestal niet zomaar terugbetaald of omgeruild worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hoi Ron.Frieser,

U kunt uw e-ticket al eerder verzilveren. Bij het invullen op de website kunt u aangeven op welke dag u wilt gaan reizen. Mijn advies zou zijn om het maximaal 2 dagen van tevoren te doen. Mochten er dan problemen of het spoor zijn, of omstandigheden in uw eigen leven, dan heeft u niet voor niets uw kaartje verzilverd. Eenmaal gekochte/verzilverde etickets kunnen namelijk meestal niet zomaar terugbetaald of omgeruild worden.
Welkom op het NS serviceforum Ron! Ik heb het antwoord van Keuzereiziger als beste gemarkeerd, want dit klopt. Daarnaast is het ook wel een goed advies om het niet al te vroeg te doen, want wij kunnen het na het openen inderdaad niet meer wijzigen. Mocht je nog vragen hebben dan lees ik dat graag.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum overige producten verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bedankt voor het antwoord

Reageer