beantwoord

Wanneer komt SPOOR II uit?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wij hebben alleen spoor 1 ontvangen in 2019
Nagevraagd bij vrienden, waar wij afgelopen zaterdag mee gereisd hebben, maar ook die hadden alleen spoor 1 ontvangen dit jaar.
ik lees nu dat er in maart 2019 al een 2e uitgave moet zijn geweest en in mei de 3e uit moet komen.
wij hebben dus ook alle aanbiedingen gemist. Is wel erg jammer. Graag alsnog toezenden van de spoor 2.
met vriendelijke groet,
Theo en Mariet Huppertz
icon

Beste antwoord door Emma NS 13 May 2019, 09:14

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Zie https://community.ns.nl/acties-en-uitjes-10/wanneer-komt-het-nieuwe-spoor-magazine-57673
Indien je een blad Spoor laat nasturen kan je het beste aangeven dat je deze weNSt omdat je graag gebruik wilt maken van het Meereisretour. Wij kunnen dan een code aanmaken en deze in de begeleidende brief nasturen.
Beste Theo Huppertz, welkom bij onze Community!

Ik ben blij dat je het even navraagt zodat er in ieder geval geen misverstanden ontstaan. Dit jaar zal het tweede blad rond 7 juni hier de deur uit gaan. Tegen die tijd kunnen jullie weer gebruik maken van de acties uit SPOOR. Mocht je in de tussentijd gebruik willen maken van leuke acties, bezoek dan eventjes de Spoordeelwinkel. Daar vind je altijd leuke uitjes! 🙂
Dank voor dit antwoord.
ik had ergens op jullie site gelezen dat er voortaan 5 nummers zouden uitkomen en nr. 2 in maart en nr. 3 in mei.
vandaar dat wij dachten dat wij een nummer gemist hadden.
wij wachten tot juni.
m.vr,gr.
Theo en Mariet
Badge +3
Veel (misschien wel alle?) acties uit SPOOR 1 zijn verlengd t/m 7 juni (ook al staat er in het magazine 30 april). Gewoon proberen dus.
Sinds 1 december 2018 heb ik een abonnement, maar ik heb nog nooit een SPOOR ontvangen. De instellingen staan goed ingevuld.
Goedemiddag Marianne1945 en welkom bij de NS Community!

Balen dat je überhaupt nog geen blad hebt ontvangen! Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen dan even mee kijken waar het mogelijk door komt. 🙂
Net terug van vakantie (18 juni) en hoop het blad Spoor, dat rond 7 juni moest komen, op de deurmat te vinden. Helaas, veel post maar geen Spoor. Heeft iemand wel het blad op ontvangen?
Badge +3
Ja, Spoor 2 heb ik inmiddels al uit. Ik denk dat het 7 of 8 juni bij de post zat.
Hebben hier in huis 2 abonnementen, echter geen Spoor 2 ontvangen.
Ze zijn allemaal al de deur uit. Ik verwacht niet dat ze nu nog in de brievenbus kunnen vallen. Voor diegene die ze niet hebben ontvangen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen we de permissies nakijken en de meest recente versie toesturen.
Dank voor reactie, Erryt NS. Net al gebeld, maar natuurlijk zijn alle lijnen bezet (=langer dan gebruikelijk). Morgen nogmaals. Grt
Heb ik weleens gedaan, maar Spoor is met name interessant vanwege de kortingscodes die erop gedrukt staan. Die krijg je niet als een exemplaar in een envelop wordt nagestuurd.
Zou het niet zo kunnen zijn dat exemplaren ergens achterover worden gedrukt, zoals ook het geval was met de Treinpakkers.
@Perron23 Ja, aan die optie dacht ik natuurlijk ook. Maar, ik heb wel persoonlijk bericht ontvangen van het servicecentrum. Mogelijk dat na checken van mijn NAW-gegevens ik wel het blad + bonnen ontvang.
@Estut de bonnen zijn het probleem niet, maar wel de code, die wordt met je naw op het blad gedrukt. Bij nasturen ontving het blad zonder de opdruk in een envelop.
@Perron23 De bonnen ontvang je dus wel, begrijp ik. Wat is het nadeel om die codes niet te ontvangen? Die hoef je toch niet te overleggen om een bon te kunnen gebruiken?
Badge +3
De code is nodig voor het bestellen van het meereisretour.
De bonnen ontvang je volgens mij wel, die zitten vastgeniet om het blad. De code heb je nodig om gebruik te maken van de twee (vaak) interessante samenreiskaartjes naar bepaalde bestemmingen die in het blad worden besproken.
@Tochjo @Perron23 OK, bedankt. Ik begrijp het. In ons geval zijn die samenreiskaartjes niet nodig, maar evengoed handig om te weten!
@Tochjo @Perron23 Toch nog even een vraag. Zijn de kortingscodes bij elke uitgave van Spoor anders? Ik heb n.l. nog wel Spoor 1 van dit jaar, met de codes.
Ja ze zijn verschillend, maar als je ze toch niet nodig hebt, maakt dat niet veel uit ,gelukkig ☺!

Reageer