beantwoord

Wat kan ik doen aan een kaartje met een verkeerde datum?

• 21 maart 2014
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Ik heb dus een retourtje Enschede gepland, maar ik heb me verkeken met de datums.
Is er een mogelijkheid om dit te veranderen? Het gaat toch om €21,60 ...

icon

Beste antwoord door Inge NS 21 maart 2014, 16:25

Welkom op het forum Véronique!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar past je vraag het beste thuis.

Je kunt geld terugkrijgen voor reguliere papieren vervoerbewijzen met datum, als je deze vóór de eerste dag van geldigheid inlevert. Gedateerde vervoerbewijzen kunnen niet ingeleverd worden bij een NS Servicebalie. Je kunt bij de balie wel je kaartje ongeldig laten stempelen. Vervolgens kan je het vervoerbewijs met een begeleidend schrijven opsturen naar:
NS Klantenservice Postbus 2372 3500 GJ Utrecht

E-tickets kunnen volgens de Voorwaarden niet worden gewijzigd.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb dus een retourtje Enschede gepland, maar ik heb me verkeken met de datums.
Is er een mogelijkheid om dit te veranderen? Het gaat toch om €21,60 ...

Hallo Véronique,

Dat hangt er helemaal vanaf wat voor kaartje het is.

Is het een gewoon kaartje wat je bij de kaartautomaat of de balie hebt gekocht dan kun je nog voor de reisdatum daarmee naar een Service & Ticket punt van NS gaan om e.e.a. te regelen.

Is het echter een E-ticket wat je via internet hebt besteld, dat is er helaas weinig aan te doen.
Volgens de voorwaarden wordt op E-tickets geen restitutie verleend en is wijzigen van de datum ook niet mogelijk.

Vr.gr.
Hans
Welkom op het forum Véronique!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar past je vraag het beste thuis.

Je kunt geld terugkrijgen voor reguliere papieren vervoerbewijzen met datum, als je deze vóór de eerste dag van geldigheid inlevert. Gedateerde vervoerbewijzen kunnen niet ingeleverd worden bij een NS Servicebalie. Je kunt bij de balie wel je kaartje ongeldig laten stempelen. Vervolgens kan je het vervoerbewijs met een begeleidend schrijven opsturen naar:
NS Klantenservice Postbus 2372 3500 GJ Utrecht

E-tickets kunnen volgens de Voorwaarden niet worden gewijzigd.

Reageer