beantwoord

Wat kan ik doen als ik geen e-ticket bevestiging ontvang?

• 9 mei 2014
  • 8 reacties
  • 366 Bekeken

Ik wil met mijn kleinkinderen vandaag naar Rotterdam. Heb Etickets besteld maar als het nog langer duurt dan hoeft het niet meer!
icon

Beste antwoord door Loes 9 mei 2014, 13:31

Als het een E-ticket van NS (dus geen dagkaart van AH) is, dan is het het snelst even te bellen met de klantenservice op nummer telefoonnummer 0900 - 20 21 163 (€ 0,10 per minuut).

Die kunnen u direct helpen lijkt me.

Wachten op een moderator kan te lang duren vermoed ik, dus ik hoop dat het snel geregeld kan worden. Veel meer ideeen heb ik momenteel niet helaas. Succes.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
Deze zouden binnen enkele minuten in uw mailbox moeten verschijnen. Weet u zeker dat u het juiste mailadres heeft ingevuld?
Of is ie misschien in uw spambox terecht gekomen? Lees vaker op het forum dat dat wel eens voorkomt?
Of is ie misschien in uw spambox terecht gekomen? Lees vaker op het forum dat dat wel eens voorkomt?
Dat is niet het geval
Wat wordt er aan gedaan?
Ik ga nu weg; koop nieuwe kaartjes op het station en wil de kosten voor de Etickets terughebben. (15,40 euro)
Als het een E-ticket van NS (dus geen dagkaart van AH) is, dan is het het snelst even te bellen met de klantenservice op nummer telefoonnummer 0900 - 20 21 163 (€ 0,10 per minuut).

Die kunnen u direct helpen lijkt me.

Wachten op een moderator kan te lang duren vermoed ik, dus ik hoop dat het snel geregeld kan worden. Veel meer ideeen heb ik momenteel niet helaas. Succes.
Ik ga nu weg; koop nieuwe kaartjes op het station en wil de kosten voor de Etickets terughebben. (15,40 euro)

Uit de voorwaarden zoals die voor e-tickets gelden:
"In afwijking van artikel 3 en 4 van de Voorwaarden Enkele Reizen en Retour, kan een e-ticket niet worden ingeleverd en terugbetaald."
Beste Theons,

Vervelend dat je je e-tickets niet direct hebt ontvangen. In dit soort situaties kun je het beste contact opnemen met NS Klantenservice, zoals Loes aangeeft. Zij kunnen direct zien of er iets verkeerd is gegaan.

Als je wel vervoerbewijzen hebt aangeschaft kun je een restitutieverzoek indienen. De originele vervoerbewijzen kun je dan met een begeleidende brief opsturen naar NS Klantenservice. Het is dan belangrijk dat je ook je NAW-gegevens, je ordernummer van je e-ticket en je rekeningnummer in de brief vermeldt. Het postadres is:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

De titel van je bericht heb ik aangepast en het topic heb ik naar een ander subforum geplaatst om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,

Herman NS

Reageer