beantwoord

Wat te doen met een online bestelling die ik niet heb gedaan?

• 23 juli 2014
  • 3 reacties
  • 476 Bekeken

Ik krijg net 2 mails die ik uit kan printen om morgen de hele vrij te reizen, terwijl ik ze niet besteld heb. Zo'n AH actie. Wat moet ik ermee doen, ik kan de 2 waarschijnlijk Chineze mensen niet achterhalen op het internet.
icon

Beste antwoord door Inge NS 23 juli 2014, 17:02

Welkom op het forum Stephan!

Deze mensen hebben waarschijnlijk een fout gemaakt bij het invullen van het e-mailadres. Het wordt voor ons ook lastig om contact met ze te zoeken, dus het is inderdaad te hopen dat ze de e-tickets meteen hebben geprint na het afronden van de bestelling. Wel eerlijk van je dat je hier een oproepje plaatst!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

3 reacties

Dan valt het te hopen dat die Chinezen hun e-tickets hebben uitgeprint vanuit het bevestigingsscherm aan het eind van het bestelproces. Anders hebben ze pech gehad.
Ja, daar heb je gelijk in. Sneu voor ze. Aan de andere kant ben ik wel benieuwd hoe ze erbij komen om heel toevallig mijn mailadres in te vullen.
Welkom op het forum Stephan!

Deze mensen hebben waarschijnlijk een fout gemaakt bij het invullen van het e-mailadres. Het wordt voor ons ook lastig om contact met ze te zoeken, dus het is inderdaad te hopen dat ze de e-tickets meteen hebben geprint na het afronden van de bestelling. Wel eerlijk van je dat je hier een oproepje plaatst!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer