beantwoord

Website liep vast invullen van voucher

• 9 januari 2019
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Hallo,
Gisteren heb ik 2vouchers besteld en ik ben nu bezig om deze te activeren.
bij een is t gelukt alleen de ander liep en mijn internet vast en de site stopte er mee vanwege geen internet alleen nu kan ik die code dus niet meer gebruiken omdat ik al op bestellen heb gedrukt. Meestal krijg je dan een mailtje en bevestiging heb ik niet gehad en opnieuw invoeren zegt de site dat ie al verzilverd is wat nu?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 9 januari 2019, 12:55

Hallo W.vanderpas en welkom bij de NS Community.

Wanneer je halverwege het verwerken van een couponcode de pagina verlaat kun je de code niet opnieuw verzilveren. Er is echter wel een, vrij eenvoudige, oplossing voor dit probleem. Je kunt de cookies van je computer verwijderen, daarna zou je de code alsnog moeten kunnen invoeren. Lukt dat ook niet, dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice via Sociale Media of de Live Chat. We kunnen dan kijken hoe je alsnog gebruik kunt gaan maken van je voucher.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo W.vanderpas en welkom bij de NS Community.

Wanneer je halverwege het verwerken van een couponcode de pagina verlaat kun je de code niet opnieuw verzilveren. Er is echter wel een, vrij eenvoudige, oplossing voor dit probleem. Je kunt de cookies van je computer verwijderen, daarna zou je de code alsnog moeten kunnen invoeren. Lukt dat ook niet, dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice via Sociale Media of de Live Chat. We kunnen dan kijken hoe je alsnog gebruik kunt gaan maken van je voucher.

Reageer