beantwoord

Website toont geen diverse prijzen

• 29 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 230 Bekeken

Naar mijn idee zitten er twee storende fouten in de website. Als ik een reis zoek van Rotterdam naar Amsterdam en een ICD rit kies, zie ik dat de getoonde prijzen niet juist zijn. Bij beide prijzen staat dat de prijs exclusief de toeslag is. Maar dat klopt niet. Bij de hoogste prijs is de toeslag wél meegerekend. Hier moet dus het woord ‘inclusief’ staan en die prijzen zouden omgedraaid moeten worden. Zie afbeelding. 

Daarnaast is het heel irritant dat de verschillende prijzen niet meer getoond worden wanneer ik klik op ‘Meer prijzen’. De enige prijs die daar nog is toegevoegd is de vaste prijs van een railrunner kaartje. Dat voegt zo niets toe. Ik zou graag weer het oude overzicht willen hebben met de 20% en 40% kortingsprijzen. Nu voegt de button echt niets toe en moet ik zelf berekenen wat de treinreis mij gaat kosten.

icon

Beste antwoord door Tochjo 29 augustus 2020, 09:20

Daarnaast is het heel irritant dat de verschillende prijzen niet meer getoond worden wanneer ik klik op ‘Meer prijzen’. De enige prijs die daar nog is toegevoegd is de vaste prijs van een railrunner kaartje. Dat voegt zo niets toe. Ik zou graag weer het oude overzicht willen hebben met de 20% en 40% kortingsprijzen.

U hebt een reis “van deur tot deur” gepland, dus met een ander vertrek- of aankomstpunt dan een station. Als u “Rotterdam Centraal” invult als vertrekpunt, dan krijgt u een reis van treinstation naar treinstation te zien en daarbij geeft de link Meer prijzen wel alle prijzen.

Ik verwacht dat het probleem met de vermelding van de toeslagprijs daar ook mee te maken heeft, want bij een reis van station naar station zie ik alleen de prijs zonder toeslag vermeld staan.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Daarnaast is het heel irritant dat de verschillende prijzen niet meer getoond worden wanneer ik klik op ‘Meer prijzen’. De enige prijs die daar nog is toegevoegd is de vaste prijs van een railrunner kaartje. Dat voegt zo niets toe. Ik zou graag weer het oude overzicht willen hebben met de 20% en 40% kortingsprijzen.

U hebt een reis “van deur tot deur” gepland, dus met een ander vertrek- of aankomstpunt dan een station. Als u “Rotterdam Centraal” invult als vertrekpunt, dan krijgt u een reis van treinstation naar treinstation te zien en daarbij geeft de link Meer prijzen wel alle prijzen.

Ik verwacht dat het probleem met de vermelding van de toeslagprijs daar ook mee te maken heeft, want bij een reis van station naar station zie ik alleen de prijs zonder toeslag vermeld staan.

Ik verwacht dat het probleem met de vermelding van de toeslagprijs daar ook mee te maken heeft, want bij een reis van station naar station zie ik wel de prijs zonder toeslag vermeld staan.

Verrek, ik heb het even getest en je hebt gelijk. Wat verwarrend is die button dan. Die geeft mij toch echt de indruk dat ik alle prijzen inzichtelijk krijg. 

Er is nu wel door iemand een beste antwoord gekozen, maar daarmee is de foutieve vertoning van de prijsinformatie nog niet opgelost. Hoe komt dit bij het webteam of technisch verantwoordelijke terecht? Want kloppen doet het natuurlijk niet. 

Je hebt gelijk! Ik zal er een melding van maken!

Ik weet natuurlijk niet welk beginpunt jij had, maar met wat ik heb geprobeerd staat de prijs inmiddels wel goed gelukkig!

Badge +3

Applausje.. :triumph:

Reageer