Weer geen treinpakkers gekregen

• 1 mei 2019
  • 8 reacties
  • 260 Bekeken

Wederom heb ik ook deze keer geen envelop met Treinpakkers in de brievenbus ontvangen.
Niemand in mijn buurt terwijl ik in het centrum van een groot dorp woon.
Ik ben abonnement houder en zou het vanzelfsprekend vinden om ze te ontvangen.
Tegen de tijd dat ik ontdek dat ze weer in omloop zijn, zoals op dit moment is er geen mogelijkheid meer om ze bestellen want ze zijn OP !

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ze worden niet overal in Nederland gedistribueerd, het is een gerichte marketing actie. Bij mij in de wijk zijn er nog nooit Treinpakkers rond gedeeld.
Reputatie 7
Badge +2
En of iemand wel of geen Treinpakkers ontvangt heeft ook niets te maken met het feit of iemand een abonnement heeft. Ze worden niet op naam verstuurd.
Reputatie 3
Heb je ze in het verleden wel gewoon in de bus gehad?
Indien JA-dan ligt het vrij zeker aan de verspreider. Dat was in het verleden de lokale sufferdjes-bezorger, maar dat ging zo vaak mis (o.a. illegale doorverkoop) dat NS nu van de PTT (of hoe het ook heet vandaag de dag) gebruik maakt en die is betrouwbaar. NS lijkt enkel te verspreiden in buurten die dicht genoeg bij een station liggen om voldoende klandizie/reactie te genereren.
De Treinpakkers worden inderdaad niet door heel Nederland verspreid. Je kunt via deze link alsnog een boekje aanvragen of de acties bekijken en de voucher downloaden.
Dag Rizana, bedankt voor je reactie.
Wat ik boven al schreef, de treinpakkers zijn niet meer verkrijgbaar.
Ik reis dit weekend maar gewoon 2e klas.
De acties en uitjes staan op de webstie van de Spoordeelwinkel,
Ik zie dat het boekje verspreid in Regio Zuid tijdelijk niet meer verkrijgbaar is. Regio West is nog wel beschikbaar.
Badge +3
Ik heb er nog twee over. Als je me via een privébericht je postcode en huisnummer geeft dan stuur ik er wel eentje op.

Reageer