beantwoord

Weet iemand wat het kost om een kluisje te huren op amsterdamcs?

• 26 July 2014
  • 5 reacties
  • 2994 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Weet iemand wat het kost om een kluisje te huren op amsterdam cs? Heb op de ns site gekeken, daar staan wel de tarieven, maar er staat ook bij, dat voor o.a. amsterdam andere tarieven gelden. Maar er staat niet bij wat het dan kost.
icon

Beste antwoord door Hertog 27 July 2014, 01:42

Weet iemand wat het kost om een kluisje te huren op amsterdam cs? Heb op de ns site gekeken, daar staan wel de tarieven, maar er staat ook bij, dat voor o.a. amsterdam andere tarieven gelden. Maar er staat niet bij wat het dan kost.

Ik was onlangs zowel op Utrecht Centraal als op Rotterdam Centraal en heb in beide gevallen eens gekeken wat daar de tarieven zijn van de bagagekluizen.

In beide gevallen kost een kleine kluis:

00 - 24 uur 4,60

25 - 72 uur 6,75 per 24 uur

> 72 uur 9,00 per 24 uur

Een grote kluis kost:

00 - 24 uur 7,35

25 - 72 uur 10,70 per 24 uur

> 72 uur 14,10 per 24 uur.

Omdat ook voor Amsterdam Centraal en Den Haag Centraal afwijkende tarieven gelden, durf ik de stelling wel aan dat de tarieven voor Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal ook voor Amsterdam Centraal en Den Haag Centraal gelden.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik was onlangs zowel op Utrecht Centraal als op Rotterdam Centraal en heb in beide gevallen eens gekeken wat daar de tarieven zijn van de bagagekluizen.
In beide gevallen kost een kleine kluis:
00 - 24 uur 4,60
25 - 72 uur 6,75 per 24 uur
> 72 uur 9,00 per 24 uur

Een grote kluis kost:
00 - 24 uur 7,35
25 - 72 uur 10,70 per 24 uur
> 72 uur 14,10 per 24 uur.

Omdat ook voor Amsterdam Centraal en Den Haag Centraal afwijkende tarieven gelden, durf ik de stelling wel aan dat de tarieven voor Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal ook voor Amsterdam Centraal en Den Haag Centraal gelden.
Bedankt.
Hallo Gab, het antwoord van Hertog klopt. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Overige producten', om de vindbaarheid te vergroten. Groet, Marjan.
Weet iemand ook of deze kluisjes tussen 0 en 24 uur te openen zijn? Voor een tijdsbestek van bijvoorbeeld 4 uurtjes? want op de site staat dat het per 24uur gaat..
Nee, je kunt het kluisje niet huren voor een paar uur. Het gaat alleen per 24 uur, je kan je inhoud natuurlijk wel eerder eruit halen dan die 24 uur, maar je betaalt altijd voor 24 uur.

Reageer