beantwoord

Wegens Corona geen vlucht

  • 18 maart 2020
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Vanwege het Coronavirus heb ik onze reis moeten verzetten. Dit betekent dat wij zondag 22 maart niet met de trein van Oss West naar Schiphol gaan reizen. Ik had hiervoor wel treinkaarten besteld onder ordernummer 29184077. Is dit terug te vorderen?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 18 maart 2020, 13:49

Goedemiddag Jeronimoss19972. Welkom bij de NS Community.

Ik wil je verzoeken om contact op te nemen met onze Klantenservice via Facebook, Twitter of Chat om de mogelijkheden te bekijken. Een restitutie van kosten zal in principe niet mogelijk zijn. Wel kan er in bepaalde gevallen een vervangend product worden aangeboden.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Jeronimoss19972. Welkom bij de NS Community.

Ik wil je verzoeken om contact op te nemen met onze Klantenservice via Facebook, Twitter of Chat om de mogelijkheden te bekijken. Een restitutie van kosten zal in principe niet mogelijk zijn. Wel kan er in bepaalde gevallen een vervangend product worden aangeboden.

Reageer