beantwoord

wel betaald geen etickts in de mail

  • 3 April 2022
  • 8 reacties
  • 594 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb net tickets gekocht en ze zitten niet in mijn mail. Ik Moet zo met de trein mee!

gr van Miriam

icon

Beste antwoord door Thom 3 April 2022, 10:02

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kijkt u eerst even in de spam/junkmail. De e-tickets zijn er ook niet meteen. Meestal wel binnen een kwartier. Mogelijk veronderstelt u dat ze er altijd vrijwel direct na de bestelling zijn.

 

Ik raad u aan ze in het vervolg een uurtje van te voren te bestellen, dat scheelt ook onnodige stress. Als ze blijven ontbreken, neem dan contact op met Klantenservice.

Verder kunnen ze eventueel ook in de spambox terecht zijn gekomen. Dus ook daar even controleren.

ik heb zojuist betaald voor een medereiziger, de ticket zou via mail komen, maar is er nog niet… en nee hij zit ook niet in mijn ongewenste mail… wat nu??

Badge +3

ik heb zojuist betaald voor een medereiziger, de ticket zou via mail komen, maar is er nog niet… en nee hij zit ook niet in mijn ongewenste mail… wat nu??

Geduld hebben, of contact opnemen met de Klantenservice om het ticket na te sturen. Telefoon (+31 30 751 5155) is het snelst denk ik, want de chat heeft nogal een wachtrij las ik.

Een e-ticket had ik gisteren na 40 minuten in mijn mailbox. Normaal gesproken is dat binnen een paar minuten en op de bestelpagina wordt binnen 20 minuten beloofd, maar dat halen ze dus niet 😥

Tijd dat men het probleem oplost dat je op de Nederlandse website het ticket niet meteen kunt downloaden/importeren, en die e-mail verder dus helemaal niet nodig hebt (tenzij je die wilt doorsturen naar je medereiziger).

 

Ik heb zojuist het eticket ontvangen. Heeft 1.30 uur geduurd. Ik heb gebeld en mijn ideal betaling was intern niet verwerkt.. maar goed het is opgelost en we kunnen morgen gaan treinen😊

Reputatie 6

@Robert B Ik heb gisterenavond een eticket gekozen en kon direct na bestellen op "download pdf" klikken (of add to NS App). Zoals ook te zien is op jouw screenshot.

Badge +3

@Robert B Ik heb gisterenavond een eticket gekozen en kon direct na bestellen op "download pdf" klikken (of add to NS App). Zoals ook te zien is op jouw screenshot.

Als daar inderdaad ‘Add to NS app’ stond heb je blijkbaar Engels als taal ingesteld. Dan werkt het namelijk wel.

Of het probleem is opgelost, dat zou fijn zijn. Ik ga het niet meer testen want deze maand al 2 tickets besteld en laten restitueren.

Reputatie 6

@Robert B Ik heb gisterenavond een eticket gekozen en kon direct na bestellen op "download pdf" klikken (of add to NS App). Zoals ook te zien is op jouw screenshot.

Als daar inderdaad ‘Add to NS app’ stond heb je blijkbaar Engels als taal ingesteld. Dan werkt het namelijk wel.

Of het probleem is opgelost, dat zou fijn zijn. Ik ga het niet meer testen want deze maand al 2 tickets besteld en laten restitueren.

Ik weet niet meer of het Engels was. Wel clickable maar last minute toch geprint.

Reageer