beantwoord

Wel betaald, maar krijg geen e ticket?

  • 30 december 2017
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Het geld is afgeschreven, maar jullie geven geen eticket
icon

Beste antwoord door Stijn NS 30 december 2017, 11:49

Goedemorgen sliwka en welkom op het NS Serviceforum!

Doorgaans kan het tot een half uur duren totdat je de bevestiging ontvangt van het bestellen van een E-ticket. Daarnaast is er eerder deze week een storing geweest hierbij, waardoor er momenteel nog een kleine extra vertraging kan zijn.

Hoe laat heb jij de bestelling geplaatst? Heb je de tickets misschien onderhand ook al binnen gekregen?
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen sliwka en welkom op het NS Serviceforum!

Doorgaans kan het tot een half uur duren totdat je de bevestiging ontvangt van het bestellen van een E-ticket. Daarnaast is er eerder deze week een storing geweest hierbij, waardoor er momenteel nog een kleine extra vertraging kan zijn.

Hoe laat heb jij de bestelling geplaatst? Heb je de tickets misschien onderhand ook al binnen gekregen?
We vernemen graag of het nog gelukt is sliwka.

Reageer