beantwoord

wel of geen treinen tussen den bosch en arnhem

• 4 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
ik snap niks meer van de ns site mijn vraag is of ik straks met de trein van uit den bosch met de trein in arnhem kan komen als je beld naar ns kunnen ze je niet helpen werd onbeschoft behandelt...
want is het niet mogelijk om met de trein door de werkzaamheiden in arnhem te komen of moet ik in nijmegen de bus pakken.???????
ivm reistijd in plannen
al vast heel erg bedankt
icon

Beste antwoord door kamcon 4 oktober 2015, 18:35

Volgens mij rijden de treinen tussen Den Bosch en Arnhem gewoon. Dat is ook gewoon in de reisplanner terug te vinden. De reisplanner wordt aangepast voor werkzaamheden. Er staat vandaag wel een waarschuwing boven, maar dat is omdat er tussen Nijmegen en Arnhem minder treinen rijden. Daar heb je zo te zien vanuit Den Bosch niet echt last van.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Volgens mij rijden de treinen tussen Den Bosch en Arnhem gewoon. Dat is ook gewoon in de reisplanner terug te vinden. De reisplanner wordt aangepast voor werkzaamheden. Er staat vandaag wel een waarschuwing boven, maar dat is omdat er tussen Nijmegen en Arnhem minder treinen rijden. Daar heb je zo te zien vanuit Den Bosch niet echt last van.
Badge
Beste perla, is het allemaal nog gelukt met je reis? Zoals kamcon al aangeeft was het inderdaad niet van toepassing op jouw reis gisteren, maar was het een waarschuwing op de site. Tijdens werkzaamheden kan de reis altijd iets langer duren dan gepland. Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad gisteren!

Reageer