beantwoord

Welke kaartjes moet ik kopen?

• 16 juli 2019
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Donderdag gaan mijn dochter (14) en ik vanaf Den Haag terug naar Hoogeveen. We willen via Amsterdam, want daar wil ze nog een winkel bezoeken. Kan ik een Meereiskaartje 7.95 kopen met als bestemming Den Haag-Hoogeveen? Zo niet, wat voor kaartje (s) kan ik dan het beste kopen? Ze heeft namelijk geen abonnement, ik wel. We hebben nog wel een ov-chipkaart anoniem.
icon

Beste antwoord door Momo 16 juli 2019, 12:50

Eén van de routes van Den Haag Centraal naar Hoogeveen gaat via Amsterdam Zuid, dus is het toegestaan daar uit te stappen en de reis te onderbreken. Dan kunt u het Meereiskaartje gebruiken.

Wilt u naar Amsterdam Centraal dan dient uw dochter daar nog een aanvullend kaartje voor te hebben of te reizen op de anonieme OV-chipkaart. Eventueel kun u ook de metro nemen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Eén van de routes van Den Haag Centraal naar Hoogeveen gaat via Amsterdam Zuid, dus is het toegestaan daar uit te stappen en de reis te onderbreken. Dan kunt u het Meereiskaartje gebruiken.

Wilt u naar Amsterdam Centraal dan dient uw dochter daar nog een aanvullend kaartje voor te hebben of te reizen op de anonieme OV-chipkaart. Eventueel kun u ook de metro nemen.

Reageer