beantwoord

Wie heeft een meereisretour utrecht spoor 3 2019 over?

• 4 oktober 2019
  • 18 reacties
  • 526 Bekeken

heeft iemand de code over voor een meereis retour utrecht uit spoor 3 2019?

dank u.
icon

Beste antwoord door Henk_NL 4 oktober 2019, 14:42

Wat heb je precies nodig? Een niet gebruikte actiecode die bij het adres staat? Heb er van de laatste uitgave nog wel een paar slingeren hier, wil hem je gerust per DM toesturen.
Bekijk origineel

18 reacties

Hi jessyb73, welkom bij de NS Community!

Niet geschoten is altijd mis... succes met je zoektocht!
Op deze pagina vind je trouwens ook nog acties met leuke uitjes. ☺
Wat heb je precies nodig? Een niet gebruikte actiecode die bij het adres staat? Heb er van de laatste uitgave nog wel een paar slingeren hier, wil hem je gerust per DM toesturen.
heeft iemand de code over voor een meereis retour utrecht uit spoor 3 2019?

dank u.

Ondertussen voorzien, met vriendelijke dank aan Henk_NL
Geen probleem hoor, hopelijk werkt het zo! Krijg iedere keer een paar van die blaadjes toegestuurd, maar heb er volgens mij nog nooit iets mee gedaan 😁
Fijn dat je op deze manier elkaar kunt helpen! 👌🏾
Reputatie 7
Badge +3
Fijn dat je op deze manier elkaar kunt helpen! 👌🏾

Spoor is exclusief voor abonnementhouders.
Had dus graag een reactie in die strekking gezien van NS moderator op een openbare community. Wat heb ik als abonnementhouder nog aan extra's als iedereen hier gebruik van mag maken?
Alhoewel ik je snap. MoDe, stelt Henk_NL het zelf voor om de code te delen. De codes zijn te gebruiken voor elke reiziger, je mag dus ook iemand anders ermee laten reizen. Het is niet zo dat we hier een openbare marktplaats gaan starten met codes die men niet gebruikt maar als de reiziger zelf aanbiedt om een door hem niet gebruikte code te delen met een ander, zie ik daar geen kwaad in.
Reputatie 7
Badge +3
Toppunt van klant-helpt-klant lijkt me 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Alhoewel ik je snap. MoDe, stelt Henk_NL het zelf voor om de code te delen. De codes zijn te gebruiken voor elke reiziger, je mag dus ook iemand anders ermee laten reizen. Het is niet zo dat we hier een openbare marktplaats gaan starten met codes die men niet gebruikt maar als de reiziger zelf aanbiedt om een door hem niet gebruikte code te delen met een ander, zie ik daar geen kwaad in.
Dit was geen aanbod van een reiziger, maar een vraag van een reiziger om een code.
Badge +3
Dit was geen aanbod van een reiziger, maar een vraag van een reiziger om een code.
Ouderen die vragen.... Weet je nog die TreinPakkers @MoDe ?
NS zelf lijkt het weinig uit te maken, voor ieder klantnummer krijg ik separaat een boekje met unieke actiecode.
Reputatie 7
Badge +3

Dit was geen aanbod van een reiziger, maar een vraag van een reiziger om een code.Ouderen die vragen.... Weet je nog die TreinPakkers @MoDe ?

Dat was een aanbod 😊 geen vraag. Treinpakkers zijn juist niet abonnement gebonden.
Reputatie 7
Badge +3
NS zelf lijkt het weinig uit te maken, voor ieder klantnummer krijg ik separaat een boekje met unieke actiecode.
Krijg jij meerdere Spoor op zelfde adres op zelfde naam? Wanneer er meerdere abonnementhouders op hetzelfde adres wonen wordt er in de regel 1 Spoor gestuurd. Wil je als abonnementhouder een eigen Spoor dan moet je daar heel veel moeite voor doen. En lukt het om die nagestuurd te krijgen, krijg je hem zonder code.
Zelf heb ik dat allemaal uit, hoef die meuk niet. Voor ieder zakelijk klantnummer stuurt NS echter vrolijk zo’n boekje op. Waarom, geen flauw idee. Tegenwoordig bewaar ik ze maar om soms weg te kunnen geven.

Beste mensen, ik gebruik het anders nooit maar nu wil ik graag gebruikmaken van een Meereisretour Utrecht maar heb geen kaartje met code uit dat blad Spoor, die is waarschijnlijk zo de papiercontainer in gegaan helaas.

Is er iemand die mij aan zo'n kaartje of code kan helpen?

Het scheelt mij enorm in de kosten, wil iemand een dagje meenemen die daar zelf echt de centjes niet voor heeft, met dat meereisretour zou dat mooi kunnen. 

Wie o wie heeft er een voor me?

Alvast dank!!

Reputatie 7
Badge +3

@Maya55 de code staat bij het adres.

MoDe, dank maar ik het dat blad niet meer, weggegooid al denk ik. Dus kan ook de code bij het adres niet zien meer.

Reputatie 7
Badge +3

MoDe, dank maar ik het dat blad niet meer, weggegooid al denk ik. Dus kan ook de code bij het adres niet zien meer.

Neem contact op de klantenservice, als u abonnemenhouder bent zullen ze waarschijnlijk wel coulant zijn en een code geven.

Reageer