beantwoord

Wij hebben de laatste blad van spoor niet ontvangen.... Klopt dat ?

• 19 juni 2014
  • 4 reacties
  • 627 Bekeken

Wij hebben 2 kinderen met een jaarabonnement en volgens ons moeten we dan het blad Spoor ontvangen ???
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 juni 2014, 21:27

Het meest recente magazine Spoor lag zo'n 10 dagen geleden in de bus.
In principe wordt per adres slechts één blad bezorgd, ook al wonen er meerdere abonnementhouders.
Het blad Spoor wordt overigens niet bij alle abonnementen toegestuurd.
Welke abonnementen hebben uw kinderen?

Het gele hoesje waarover Macca heeft is een geel opberghoesje / beschermhoesje voor de OV-chipkaart.
Enkele maanden geleden heeft NS aan al haar abonnementhouders zo;n hoesje gestuurd.
In de praktijk blijkt dat veel hoesjes niet niet aangekomen zijn.
Op zich lijken die hoesjes handig. De OV-chipkaart kan zo door het hoesje heen worden gescand door de conducteur. Maar bij een persoonlijke OV-chipkaart wil de conducteur vaak ook bijv. de foto ter controle zien.
Door de ondoorzichtig gele kleur van het hoesje zal in zo'n geval de OV-chipkaart toch weer (gedeeltelijk) uit het hoesje geschoven moeten worden.
Bij het hoesje dat ik ontvangen heb was het een hele toer om de OV-chipkaart in het hoesje te krijgen (de randen van de "ingang" klemden stijf tegen elkaar).
Uitschuiven van de OVC lukte ook niet zo best; Er zit wel een opening in waarin je met een duim de OVC kan opschuiven. Bij mij klemde dat allemaal teveel. Het is mij geen enkele keer gelukt om de OVC zonder pincet uit het hoesje te peuteren.
U zult begrijpen dat ik het hoesje al snel heb afgedankt.
Met het hoesje zoals ik dat heb ontvangen was de kans op beschadigen (en onleesbaar raken) van de OV-chipkaart vele malen groter, dan wanneer ik de OVC netjes in mijn portemonnee bewaar.

Over het niet ontvangen van het blad Spoor en die vermaledijde hoesjes kunt u altijd contact opnemen met de Klantenservice of eventueel een enkele dag wachten tot een moderator op dit forum actie onderneemt.
Bekijk origineel

4 reacties

Nee meerdere mensen niet. Heb je wel een geel hoesje gehad ?
Geel hoesje ?? Waarvoor ?? Niet dus...
Het meest recente magazine Spoor lag zo'n 10 dagen geleden in de bus.
In principe wordt per adres slechts één blad bezorgd, ook al wonen er meerdere abonnementhouders.
Het blad Spoor wordt overigens niet bij alle abonnementen toegestuurd.
Welke abonnementen hebben uw kinderen?

Het gele hoesje waarover Macca heeft is een geel opberghoesje / beschermhoesje voor de OV-chipkaart.
Enkele maanden geleden heeft NS aan al haar abonnementhouders zo;n hoesje gestuurd.
In de praktijk blijkt dat veel hoesjes niet niet aangekomen zijn.
Op zich lijken die hoesjes handig. De OV-chipkaart kan zo door het hoesje heen worden gescand door de conducteur. Maar bij een persoonlijke OV-chipkaart wil de conducteur vaak ook bijv. de foto ter controle zien.
Door de ondoorzichtig gele kleur van het hoesje zal in zo'n geval de OV-chipkaart toch weer (gedeeltelijk) uit het hoesje geschoven moeten worden.
Bij het hoesje dat ik ontvangen heb was het een hele toer om de OV-chipkaart in het hoesje te krijgen (de randen van de "ingang" klemden stijf tegen elkaar).
Uitschuiven van de OVC lukte ook niet zo best; Er zit wel een opening in waarin je met een duim de OVC kan opschuiven. Bij mij klemde dat allemaal teveel. Het is mij geen enkele keer gelukt om de OVC zonder pincet uit het hoesje te peuteren.
U zult begrijpen dat ik het hoesje al snel heb afgedankt.
Met het hoesje zoals ik dat heb ontvangen was de kans op beschadigen (en onleesbaar raken) van de OV-chipkaart vele malen groter, dan wanneer ik de OVC netjes in mijn portemonnee bewaar.

Over het niet ontvangen van het blad Spoor en die vermaledijde hoesjes kunt u altijd contact opnemen met de Klantenservice of eventueel een enkele dag wachten tot een moderator op dit forum actie onderneemt.
Dag Anja, de reactie van Geus is inderdaad juist. Het blad SPOOR wordt aan alle abonnementhouders toegestuurd die een jaarabonnement hebben afgesloten. Dit, tenzij je bij het aangaan van het abonnement hebt aangegeven geen commerciële mail van ons wenst te ontvangen. Aangezien SPOOR hier ook onder valt kan dit de reden zijn dat SPOOR niet wordt toegezonden. Ik zou dit eventueel voor je kunnen nakijken in ons systeem. In dat geval je de NAW-gegevens van je kinderen via een privébericht doorgeven.

Reageer