beantwoord

Wijzigen E-ticket mogelijk?

• 8 februari 2019
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Ik heb een treinkaartje gekocht maar niet kunnen gebruiken op de ingevoerde datum, kan de datum en de bestemming nog worden gewijzigd?
icon

Beste antwoord door Emma NS 10 februari 2019, 16:53

Hoi Selien, welkom op onze Community!

Zoals Thom en Tamzin aangeven is het helaas niet meer mogelijk om een e-ticket aan te passen wanneer deze al is verzilverd. Wij kunnen inderdaad niet controleren of er mee gereisd is of niet. Ik wil je daarom adviseren om te wachten met verzilveren tot je zeker weet dat je op pad gaat! 🙂 Op die manier voorkom je dit soort situaties. Is je e-ticket wél verzilverd maar niet gedownload, neem dan even contact op met onze klantenservice. In dat geval kunnen we vaak nog wel iets voor je betekenen, denk hierbij aan coulance. Dit kan telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Mocht je nog andere vragen hebben over onze e-tickets, stel ze dan gerust.

P.S. Ik heb de titel van de topic even aangepast, zo vergroot ik de vindbaarheid.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als het een e-ticket is en geopend, dan is veranderen niet meer mogelijk. Als het van een datum uit het verleden is, kan het sowieso niet. Het is niet na te gaan of er mee is gereisd.
Reputatie 7
Badge +3
Als het een eticket is niet, omdat niet te controleren is of U het echt niet hebt gebruikt. Een ticket dat U hebt gekocht in de automaat of aan loket kunt U bij ieder loket inleveren mits U er niet mee hebt ingechekt.
Hoi Selien, welkom op onze Community!

Zoals Thom en Tamzin aangeven is het helaas niet meer mogelijk om een e-ticket aan te passen wanneer deze al is verzilverd. Wij kunnen inderdaad niet controleren of er mee gereisd is of niet. Ik wil je daarom adviseren om te wachten met verzilveren tot je zeker weet dat je op pad gaat! 🙂 Op die manier voorkom je dit soort situaties. Is je e-ticket wél verzilverd maar niet gedownload, neem dan even contact op met onze klantenservice. In dat geval kunnen we vaak nog wel iets voor je betekenen, denk hierbij aan coulance. Dit kan telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Mocht je nog andere vragen hebben over onze e-tickets, stel ze dan gerust.

P.S. Ik heb de titel van de topic even aangepast, zo vergroot ik de vindbaarheid.

Reageer