beantwoord

Wijziging data in mijn NS bestand keuzedagen

• 1 juli 2020
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo,

De keuze dagen zijn geldig t/m 31-12-2020 volgens ontvangen email.

Echter is in mijn NS bestand maar 1 dag gewijzigd namelijk die van 15/7 t/m 31/12-2020

Nu staan er nog 2 dagen open die van 15-5-2020 t/m 14-7-2020 en 15-9-2020 t/m 14-11-2020

Waarom worden deze niet naar 31-12-2020 omgezet???? Of moet ik nog iets regelen????

Vreemd dat er maar 1 wordt gewijzigd.

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Hans Poos

icon

Beste antwoord door Denice NS 1 juli 2020, 14:03

Dat de Keuzedag van 15 mei t/m 17 juli niet is aangepast kan kloppen. Keuzedagen die vanaf 18 mei zijn uitgegeven hebben automatisch een nieuwe geldigheid. Wat dat betreft zou jouw de Keuzedag van september/november dus wel aangepast moeten worden. Ik durf echter niet met zekerheid te zeggen of dit nu al zichtbaar zal zijn of dat dit pas in september zichtbaar is. Ik zou je willen adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Wat betreft je Keuzedag van mei/juli kan je een vervangende code krijgen. Deze kan je aanvragen vanaf 1 week voordat de Keuzedag daadwerkelijk is verlopen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Alleen Keuzedagen nieuw ontvangen na 18 mei 2020 worden automatisch omgezet naar eind van het jaar. Dit geldt vanaf het moment dat de Keuzedagen volgens rooster klaargezet worden.

Voor de keuzedag ontvangen voor 18 mei moet u zelf contact opnemen met de klantenservice als deze gaat verlopen. Dat kan rond de verloopdatum.

Voor de keuzedag later dit jaar zal u moeten afwachten wat tegen die tijd het beleid is.

Dat de Keuzedag van 15 mei t/m 17 juli niet is aangepast kan kloppen. Keuzedagen die vanaf 18 mei zijn uitgegeven hebben automatisch een nieuwe geldigheid. Wat dat betreft zou jouw de Keuzedag van september/november dus wel aangepast moeten worden. Ik durf echter niet met zekerheid te zeggen of dit nu al zichtbaar zal zijn of dat dit pas in september zichtbaar is. Ik zou je willen adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Wat betreft je Keuzedag van mei/juli kan je een vervangende code krijgen. Deze kan je aanvragen vanaf 1 week voordat de Keuzedag daadwerkelijk is verlopen. 

Reageer