beantwoord

Wijziging datum eenrichting dagticket.

  • 5 August 2022
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Beste heer, mevrouw,

 

Is het mogelijk om mijn twee dagtickets te wijzigen qua datum? In principe blijf ik dus gebruik maken van de ticket en vraag ik niet om een vergoeding. Ik heb een domme menselijke fout gemaakt. Ipv 7/8 augustus moet het 13/14 augustus zijn. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 August 2022, 19:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Volgens de voorwaarden die je geaccepteerd hebt bij de aankoop is wijzigen en restitutie niet mogelijk. Met een gedownload ticket besvik je over een geldig ticket welke niet ongeldig gemaakt kan worden

Niet gedownload? Dan loont het de moeite om contact op te nemen met de ns klantenservice.

Badge +3

Alleen als u de e-tickets nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u de tickets al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u de tickets al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer