beantwoord

Wijziging ticket

• 31 mei 2019
  • 9 reacties
  • 294 Bekeken

Beste ,

zonet twee tickets geboekt en betaald Schiphol- Amsterdam cs voor zaterdag as . Het diende zondag te zijn.
hoe kan ik wijzigen ?

dank
icon

Beste antwoord door Tamzin 31 mei 2019, 14:45

Ik neem aan dat het etickets zijn en die kunnen niet gewijzigd worden vanwege het risico op fraude.

Alleen als u de pdf-file met de tickets nog niet hebt geopend kunt u de Klantenservice bellen en vragen of ze uit coulance de tickets nog kunnen annuleren.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik neem aan dat het etickets zijn en die kunnen niet gewijzigd worden vanwege het risico op fraude.

Alleen als u de pdf-file met de tickets nog niet hebt geopend kunt u de Klantenservice bellen en vragen of ze uit coulance de tickets nog kunnen annuleren.
Dank u. Ik bel de klantendienst
Reputatie 7
Badge +3
Het hangt er vanaf hoe laat u wilt reizen of de tickets toch nog op zondag te gebruiken zijn
De tickets van zaterdag zijn tot zondagochtend 4 uur geldig.
Badge +3
@Filip Vanoverberghe
Een vraag uit nieuwsgierigheid. Waarom heeft u tickets geboekt voor een zeer korte trip van Schiphol naar Amsterdam Centraal? En was het u duidelijk dat eenmaal gekochte e-tickets niet gewijzigd of geannuleerd kunnen worden?
Gewoon om tijd te winnen in Schiphol de tickets online geboekt. Was me niet duidelijk dat er geen wijzigingen konden worden
aangebracht . Heb onmiddellijk willen ingrijpen doch helaas te laat. Een kwartier aan de lijn gehangen doch de dienst klantenservice werkt echt
niet . Niemand neemt op , gewoon wachten tot je het beu bent .
Reputatie 7
Badge +3
@Filip Vanoverberghe als u ze nog niet geopend/gedownload/indeappgezet heeft, dat ook niet doen.
Probeer de klantenservice via twitter of facebook.
@MoDe

Wie koopt er nu een e-ticket om deze vervolgens niet meteen te openen/te downloaden/ in de app te zetten ? Niemand toch.

Kom op, zeg !
Badge +3
Ik heb ook wel eens een foutje gemaakt met de datum van een e-ticket. Met name voor vandaag/morgen is die fout snel gemaakt als het laat op de avond is.

Als je dat snel genoeg beseft dan kan je de bevestigingsmail (Zo haalt u uw tickets op) gewoon negeren en een nieuwe bestellen. Die foutieve kunnen ze zonder meer ongeldig laten maken en restitueren.

Wijzigen kan niet inderdaad, maar gewoon zeggen "ordernummer X was een foutje" en dan ben je ook klaar.
@Robert B ja,maar jij weet heel goed hoe het werkt. Zelf print ik de tickets direct vanaf de bestelpagina en zie de bevestigingsmail dus niet. Veronderstel dat met name nieuwe en incidentele klanten op dezelfde wijze te werk gaan.

Reageer