beantwoord

wordt er nu ivm de avondklok een uitzondering gemaakt met de kaartjes voor daluren?

• 25 januari 2021
  • 9 reacties
  • 310 Bekeken

Hallo,

Ik moet veel met de trein reizen en om kosten te beperken haal ik hiervoor de kaartjes van €7,50 maar deze zijn alleen geldig in de daluren. Ivm de avondklok haal ik het niet om pas na half 7 te vertrekken en voor 9 uur thuis te zijn.

worden hier uitzonderingen voor gemaakt?

met vriendelijke groet,

Kim Jansen

icon

Beste antwoord door MoDe 25 januari 2021, 23:56

Nee, zoals je aangeeft zijn de kaartjes alleen in de daluren geldig. Er worden hier geen uitzonderingen voor gemaakt.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Nee, zoals je aangeeft zijn de kaartjes alleen in de daluren geldig. Er worden hier geen uitzonderingen voor gemaakt.

Hallo Kimjansen218 en welkom bij de NS Community,

Het gegeven antwoord van MoDe klopt en is tevens juist! Ik snap dat je dit liever anders had gezien.

Hallo,

Ik moet veel met de trein reizen en om kosten te beperken haal ik hiervoor de kaartjes van €7,50 maar deze zijn alleen geldig in de daluren. Ivm de avondklok haal ik het niet om pas na half 7 te vertrekken en voor 9 uur thuis te zijn.

met vriendelijke groet,

Kim Jansen

Ik ben toch eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor noodzakelijke reizen jij momenteel maakt van langer dan 2 uur. Misschien kan je dat nog toelichten?? 

Reputatie 6

En die kaartjes van 7,50 euro? Ik neem aan dat dit jongerendagkaarten zijn? Worden die nog steeds verkocht?

De jongeren Dagkaart is inderdaad nog te koop en is alleen voor jongeren onder de 19 jaar te gebruiken.

Reputatie 6

En dat terwijl er een advies is om alleen noodzakelijke reizen te maken? Je zou verwachten dat dit soort kaarten niet meer verkocht worden in deze tijden.

Reputatie 7
Badge +3

En dat terwijl er een advies is om alleen noodzakelijke reizen te maken? Je zou verwachten dat dit soort kaarten niet meer verkocht worden in deze tijden.

Helaas, kun je nog steeds samenreiskorting en jongerenkaartjes aanschaffen, want er zijn ook mensen met een noodzakelijk reis die hiervan gebruik willen maken. Dat kreeg ik een paar dagen geleden te horen, toen ik vroeg waarom je dit nog kon aanschaffen. Spoordeelwinkel is wel dicht.

Badge

Hallo,

met vriendelijke groet,

Kim Jansen

Ik ben toch eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor noodzakelijke reizen jij momenteel maakt van langer dan 2 uur. Misschien kan je dat nog toelichten?? 

Het lijkt mij niet dat TS enige verantwoording aan jou schuldig is omtrent het reizen.

Reputatie 7
Badge +3

En zeker niet aan iemand die het halve land afreist om paling te kopen. :thinking:

Reageer