beantwoord

zonetaxi

Ik heb de afgelopen periode nu al twee x doorgegeven dat ingegeven vertrektijd bij bevestigen plotseling op 2 uur later staat geboekt. Waarom wordt deze softwarefout niet aangepakt?
icon

Beste antwoord door Leny NS 28 april 2014, 15:15

Ik heb het even voor je nagevraagd. NS Zonetaxi doet haar uiterste best om je rit op tijd en goed te laten verlopen. Toch kan het zijn dat je klachten hebt over NS Zonetaxi. Je kan je klacht dan kwijt via het overzicht van je gereden ritten. Bij de rit waarover je een klacht hebt vindt je direct de mogelijkheid een klacht in te dienen. Voor contactgegevens, zie NS Zonetaxi Ik heb ook een e-mailadres voor je: nszonetaxi@transvision.nl

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Iomans,

Bedankt voor het melden. Op welke manier boek je de reis, op de mobiele of de reguliere website? Zou je ook een printscreen hiervan kunnen sturen?
Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige producten'.

Vriendelijke groet,
Marjan
via mijn mobiele telefoon
na inloggen, het invullen van datum en gewenste tijd en doorklikken naar controle-overzicht,
verschijnt samenvatting waarbij tijdstip 2 uur later staat aangegeven
Badge
Ik heb het even voor je nagevraagd. NS Zonetaxi doet haar uiterste best om je rit op tijd en goed te laten verlopen. Toch kan het zijn dat je klachten hebt over NS Zonetaxi. Je kan je klacht dan kwijt via het overzicht van je gereden ritten. Bij de rit waarover je een klacht hebt vindt je direct de mogelijkheid een klacht in te dienen. Voor contactgegevens, zie NS Zonetaxi Ik heb ook een e-mailadres voor je: nszonetaxi@transvision.nl

Wat mij opvalt is, na talloze problemen met zonetaxi, is dat zij geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor falende dienstverlening. Na vier keer tevergeefs wachten op een taxi (terwijl je erop rekent omdat de bussen niet meer rijden) of een haperende website, krijg je via de e-mail een nietszeggende verklaring (zoals de reacties op deze pagina: “We hebben het even voor je nagevraagd”) en excuses van Transvision- het bedrijf achter Zonetaxi- maar geen compensatie voor de gemaakte extra kosten.#tandenknarsen #machteloos
Wat ontzettend balen dat dit zo vaak gebeurd is, Jeroen. Heb je deze klacht via ons contactformulier doorgegeven?
dag Iris, ik heb het meerdere keren via het mailadres van transvision gemeld. Heeft het zin om het nog een keer te doen om gecompenseerd te worden?
Hoi Jeroen, heb je in de mail nadrukkelijk om een vergoeding gevraagd?

Reageer