beantwoord

zonetaxi boekt geld van mijn rekening en is onbereikbaar

• 30 september 2019
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

De bestelde zonetaxi in Alkmaar kon niet doorgaan vanwege langdurige VERTRAGINGEN met NS. De taxichauffeur zei dat het dan niet in rekening wordt gebracht. Toch kreeg ik factuur en werd het GELD van rekening AFGESCHREVEN. Ik heb gebeld en zou worden teruggebeld. Is NOOIT gebeurd. En ze zijn steeds NIET BEREIKBAAR. Ik wacht zelfs 20minuten!!!! Wat een klote dienst!! Nooit meer!
icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 30 september 2019, 17:33

@marstassen
Even de voorwaarden met betrekking annuleren zonetaxi:

Annulering, no show NS Zonetaxirit

Bij het annuleren van een NS Zonetaxirit binnen 15 minuten vóór de gewenste vertrektijd of bij een no show kan Transvision een vergoeding in rekening brengen, die niet hoger is dan de in artikel 8.1 bedoelde kosten voor de NS Zonetaxirit.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge
@marstassen
Even de voorwaarden met betrekking annuleren zonetaxi:

Annulering, no show NS Zonetaxirit

Bij het annuleren van een NS Zonetaxirit binnen 15 minuten vóór de gewenste vertrektijd of bij een no show kan Transvision een vergoeding in rekening brengen, die niet hoger is dan de in artikel 8.1 bedoelde kosten voor de NS Zonetaxirit.
....de zonetaxi heb ik een uur van te voren gewaarschuwd....
Hallo marstassen en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat dit is gebeurd. Het kan soms even duren voordat er contact met je wordt opgenomen. Ik wil je eigenlijk het advies geven om nogmaals contact op te nemen om navraag te doen. Indien dat niet helpt verneem ik dat graag.
Reputatie 7
Badge
....de zonetaxi heb ik een uur van te voren gewaarschuwd....

@marstassen
Gewaarschuwd of afgezegd is een flink verschil, wat heeft u gedaan ?
Netjes afgezegd.
En dat kon gewoon.

Reageer