beantwoord

zonetaxi vertrek tijd

• 10 October 2021
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Goedeavond,

Mijn vraag is alsvolgt 

Wat moet ik nou invullen bij vertrek als ik een zone taxi bestel? De vertrek tijd van mijn trein of de vertrek tijd dat ik moet worden opgehaald bij mij thuis? Ik heb namelijk voor vrijdag ochtend een taxi nodig.

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Thom 10 October 2021, 21:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet altijd de tijd opgeven dat u de taxi wilt nemen. De chauffeur past zich daar zoveel mogelijk aan aan. U moet zelf schatten of uitrekenen hoe lang de afstand is. Neem het wat ruim.

Badge +3

Voor naar het station ruim rekenen inderdaad, ook al word je volgens mij wel rechtstreeks naar het station gebracht, dus geen andere passagiers ophalen onderweg?

Herinner me nog goed de Treintaxi in de jaren 90, die gereden werd met normale taxi’s (ik reed straattaxi als bijbaantje), maar dat was alleen vanaf het station.

Hoop geklaag van mensen die voor een prikkie (wat was het, ƒ 2,50 of zo?) thuis wilden komen en de rit moesten delen met anderen.

Voor de militairen naar legerplaats Oirschot reden er op zondag busjes. Stop maar bij de Longhorn of het PMT, dan kunnen we nog aan de zuip… :joy:

De enige Zonetaxi die ik ooit heb geboekt was naar het station in Woerden waar na 20:00 geen Connexxion (tegenwoordig Syntus Utrecht) bussen meer rijden/reden. Die kwam een uur te vroeg, we moesten nog douchen en omkleden voor een feest… Oke dan kom ik straks wel terug :sweat_smile:

Reageer