beantwoord

Zwarte tas met witte stippen verloren HELP!

  • 27 september 2019
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Ik ben met mijn vader mijn tas verloren in de intercity direct, van Rotterdam naar Amsterdam. De trein vertrok om 19.41 vanuit Rdam vanavond. het is een zwarte tas met witte stippen erop ik hoop dat jullie hem hebben gevonden. Zoja? Neem contact op door me een privébericht te sturen

aangepast door moderator ivm privé gegevens.
icon

Beste antwoord door Jeroen 27 september 2019, 21:32

Allereerst melding van maken via de volgende site en daarna contact opnemen met de NS klantenservice om te informeren of uw verloren voorwerp al gevonden is en waar deze eventueel is afgegeven.

U kunt melding maken via: https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html

En de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Samir_doueiri en welkom bij de NS Community.

Zoals Jeroen al adviseert kun je een melding maken van je verloren voorwerp. Daarnaast onze reizigers om hulp vragen via een openbaar bericht op Facebook zorgt ervoor dat je zowel onze collega's als reizigers om hulp vraagt. Dat zorgt voor de grootste kans op succes!
Badge
Allereerst melding van maken via de volgende site en daarna contact opnemen met de NS klantenservice om te informeren of uw verloren voorwerp al gevonden is en waar deze eventueel is afgegeven.

U kunt melding maken via: https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html

En de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer