beantwoord

assistentie bij in,uit en overstappen

• 26 januari 2020
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

Ik gooi em dr hier maar in want ik heb nu al een paar x een discussie gehad op Utrecht centraal. Aan de telefoon wordt meermaals aangegeven dat er bij een korte overstap mee gelopen wordt naar het andere perron en dat ze me in de trein moeten helpen. Maar (overigens alleen op Utrecht centraal) blijft men volhouden dat dit niet het geval is. Ik kan niet altijd iemand regelen om mee te gaan en ik heb geen motortje op mijn rolstoel, niet te doen dus om zelf de brug omhoog te krijgen, ook tussen de perrons in is niet te doen voor mij. Misschien is het handig wanneer er 1 lijn getrokken wordt want reizen is al zo vermoeiend voor mij en die discussie kan ik er niet echt bij gebruiken..

icon

Beste antwoord door Sascha NS 26 januari 2020, 16:46

Goedemiddag M.A.E. Welkom bij de NS Community.

Hoewel ik niets concreets hebben kunnen vinden in de voorwaarden omtrent begeleiding bij het overstappen, wordt er wel steeds gesproken over “Onze medewerker helpt je bij het in-, over- en uitstappen. Hij of zij begeleidt je naar de trein en de uitgang van het aankomststation.” Het lijkt me dat er ook bij het overstappen hulp geboden wordt met het op het juiste perron geraken.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag M.A.E. Welkom bij de NS Community.

Hoewel ik niets concreets hebben kunnen vinden in de voorwaarden omtrent begeleiding bij het overstappen, wordt er wel steeds gesproken over “Onze medewerker helpt je bij het in-, over- en uitstappen. Hij of zij begeleidt je naar de trein en de uitgang van het aankomststation.” Het lijkt me dat er ook bij het overstappen hulp geboden wordt met het op het juiste perron geraken.

Dat zei de medewerker aan de telefoon ook en meestal moeten ze toch naar hetzelfde perron om daar de brug neer te zetten echter de medewerkers op utrecht centraal zijn een andere mening toe gedaan..

Reageer