beantwoord

assistentieverlening

• 10 februari 2021
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Beste NS,

Het winterse weer zorgt voor veel onrust op het spoor. Hier heb ik natuurlijk al het begrip voor…

Wat ik echter niet netjes vind is dat je nu geen reis met assistentie kan reserveren via de app... 

Opeens moet je hier over bellen… Dit wordt nergens aangegeven en daar moet je zelf dan maar aan denken…

Ik heb een prima telefoongesprek gehad en kunnen reserveren maar toch zit het mij niet helemaal lekker...

Voor mensen zonder beperking blijft de app toch ook actueel en zij hoeven het toch ook niet plots met het spoorboekje te doen? 

Het is weinig klantvriendelijk…

Vriendelijke groet,

Marije

icon

Beste antwoord door Laura NS 10 februari 2021, 19:20

Het had wel netter geweest als er in het geval dat een boeking via de app niet kan er verwezen wordt naar de telefonische mogelijkheid. 

Ik ga er vanuit dat een moderator hiervan in ieder geval een signaal zal doorzetten naar de desbetreffende afdeling.

Ik weet niet de precieze reden dat dit zo is besloten, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Wel heel fijn dat je telefonisch goed bent geholpen. Zoals Jeroen aangeeft zal ik het signaal doorzetten! Ik begrijp uit je verhaal dat je dit op de andere manier wenselijker vindt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik vind het juist wel getuigen van klantvriendelijkheid dat je moet bellen, nu er zoveel treinen niet kunnen rijden. De klantenservice kan de toestand op het spoor denk ik beter overzien en zo sta je niet voor niets in de kou te wachten, als er toch iets uitvalt.

Badge

Mogelijk dat de app niet de actuele informatie heeft omtrent wat er per station wel en/of niet mogelijk is qua hulp en dat dit om deze reden niet per app geregeld kan worden maar telefonisch wel.

Het is in ieder geval wel fijn dat u telefonisch geholpen kon worden en zo toch u reis kon maken.

Het had wel netter geweest als er in het geval dat een boeking via de app niet kan er verwezen wordt naar de telefonische mogelijkheid. 

Ik ga er vanuit dat een moderator hiervan in ieder geval een signaal zal doorzetten naar de desbetreffende afdeling.

Ik weet niet de precieze reden dat dit zo is besloten, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Wel heel fijn dat je telefonisch goed bent geholpen. Zoals Jeroen aangeeft zal ik het signaal doorzetten! Ik begrijp uit je verhaal dat je dit op de andere manier wenselijker vindt.

Reageer