beantwoord

AVG bij werkzaamheden

  • 5 juli 2021
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 7
  • Reisleider***
  • 938 reacties

Hoe is assistentieverlening bij NS geregeld bij werkzaamheden?
Ik snuffelde even rond in de app, en zag dat er geen reisadviezen met assistentie mogelijk waren in combinatie met reizen met treinvervangende bussen. Er verschijnt dan ook geen melding op NS AVG te bellen.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 juli 2021, 15:53

Indien dat het geval is kan je altijd contact opnemen met 030-2357822. Ik zal je suggestie om deze via onze website te vermelden doorgeven.

Bekijk origineel

3 reacties

Indien dat het geval is kan je altijd contact opnemen met 030-2357822. Ik zal je suggestie om deze via onze website te vermelden doorgeven.

Reputatie 7

Hi Errit, ik heb het over de app. ;) 
 

Badge +3

Als er bij werkzaamheden met treinvervangende bussen geen assistentie mogelijk is krijg je inderdaad geen reisadviezen natuurlijk.

Mocht dit een probleem zijn (je wilt wél reisadviezen), dan kan je via https://www.ns.nl/reisassistentie/Customer de optie Reisassistentie in de app uit zetten (helemaal onderaan de pagina).

Wellicht de app daarna een keer opnieuw starten of uit- en weer inloggen.

Reageer