Met scootmobiel op reis

• 18 juli 2019
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

Hallo. We gaan in augustus dagje uit naar Amersfoort. Nu vraag ik me af hoe gaat het als je aanvraagt voor hulp/rijplank klaarzetten. En dan vertraging en/of je niet op tijd bij de volgende trein kunt zijn?
Ivm drukte voor lift (Dit is eerder gebeurd)

4 reacties

Reputatie 7
U meld zich ongeveer 15 minuten van te voren (vaak bij het loket). Vanaf dat moment houdt de NS medewerker in ieder geval de tijd in de gaten voor uw reis. Als deze vertraagd is of niet mogelijk is, zal deze medewerker dit doorgeven aan de centrale en de reis opnieuw of anders plannen. Dit kan een overstap later zijn, een andere route, of in het uiterste geval met een taxi. Ook bij uw aankomststation/overstapstation staat weer een medewerker. Deze staat in contact met dezelfde centrale en krijgt wijzigingen door. Ook deze houdt weer de tijden en wijzigingen in de gaten. Ook deze medewerker kan dan eventuele calamiteiten voor u oplossen.

Als u zelf nog behoefte heeft tijdens de rit contact op te nemen, dan kan dat via de conducteur van de trein of bel dan met NS op 030 - 2357822 of neem vanuit de NS-app direct contact op met NS Klantenservice. De klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar.
Dank je wel voor je reactie. Dit geeft moed en vertrouwen.
Ga me goed voorbereiden. Vorige x was het niet leuk en fietsen en vakantiegangers met fietsen gingen zo voor de trein in en ik zat er bij er keek er na.
De conducteur deed geen enkele moeite om te helpen.
Nu ik dit weet kan ik weer op reis.
Dank je wel!!
als je van te voren boekt dan word je bijna altijd goed geregeld en worden ook mensen weg gestuurd omdat er gewoon speciale plekken zijn in de trein en ik zelf reis heel nederland door met scootmobiel en het gaat bijna altijd goed en de centrale houden het goed in de gaten dat alles goed gaat en als je iets merkt onderweg neem je contact op met de centrale en zullen je dan altijd helpen.
en ja trein zit af en toe vol maar ik heb altijd wel plek.
de mensen op de stations en overstap stations zijn meestal goed op de hoogte waar je staat en er zijn heel veel reizigers die altijd willen helpen ik reis echt graag met de trein omdat het tegen over de valys veel meer vrijheid geeft
Dankjewel voor de reactie.
Heb inmiddels ook contact gehad met de instapcoach/medewerker.
Zal reactie geven hoe het gegaan is zondag.

Reageer