beantwoord

mijn ov begeleiderskaart voor begeleiders doet het niet meer

  • 5 juli 2019
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

Ik heb nog een oude begeleiderskaart met een aparte kaart voor begeleiders om in te checken, maar die aparte kaart doet het niet meer, wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Robert B 5 juli 2019, 22:20

Klopt, maar het reisproduct er op kan wel verlopen zijn op een of andere manier.

Daar is een ander topic over, alhoewel dat niet over 'tot 2022' ging.

Via https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/kaartinformatie.htm kan je zelf kijken wat er precies op de kaart staat (even koppelen aan een account).

NS klantenservice kan dat misschien niet, omdat het geen product van hun is. Dan is dat verspilde tijd.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Eerst kijken of er een einddatum op staat.
Mogelijk is de kaart verlopen.

Neem daarna contact op met de NS klantenservice hoe u aan een nieuwe kaart kunt komen:
  • bij een verlopen kaart
  • Bij een niet-werkende kaart.
Dit kunnen 2 verschillende procedures zijn.

De klantenservice is telefonisch, via Facebook, Twitter en chat bereikbaar.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Als de begeleiderskaart verlopen is dan zal je een nieuwe moeten regelen. Dat gaat volgens mij via Argonaut?
Dat heb ik gedaan is pas in 2022 verlopen
Hij is niet verlopen
Badge +3
Klopt, maar het reisproduct er op kan wel verlopen zijn op een of andere manier.

Daar is een ander topic over, alhoewel dat niet over 'tot 2022' ging.

Via https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/kaartinformatie.htm kan je zelf kijken wat er precies op de kaart staat (even koppelen aan een account).

NS klantenservice kan dat misschien niet, omdat het geen product van hun is. Dan is dat verspilde tijd.

Reageer