NS Reisplanner Xtra-app en VoiceOVer

• 18 oktober 2018
  • 33 reacties
  • 1022 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 6

Gisteren verscheen de update van de NS-app van 15 februari ineens in mijn App Store. Kennelijk is dit de versie waar de problemen met de favorieten moeten zijn opgelost. Na het updaten van de app bleek het probleem niet te zijn opgelost. Vervolgens de app verwijderd en opnieuw gedownload, met hetzelfde resultaat.

Dat is balen! Kan je zo zien welke versie van de app je nu op jouw telefoon hebt staan? Ik vraag even na bij Jouke wat hij precies uit heeft staan en of hij bij jou terug kan komen.

Reputatie 6

Dat is de nieuwste versie: 7.3.1. als ik het goed heb.

Ik wacht even op de reactie van @TheoSu voordat ik hier verder op inga. Ik weet er domweg te weinig vanaf. 

Reputatie 4

Hi allen,

Wij hebben al jullie punten genoteerd en zullen hier mee aan de slag gaan.

Groeten

Theo

Bedankt voor je reactie @TheoSu! Heb je een indicatie voor mij, en met name VIRM binnen welke termijn jullie dit op kunnen pakken? 

Ik zie dat TheoSu helaas geen reactie meer heeft geplaatst. Ik ga er echter vanuit dat hij in dit topic zal aangeven als er een update is voor wat betreft dit onderwerp. 

Ik ben bang dat dit topic vanwege de Corona crisis en alle bijkomstige zaken op dit moment ondersneeuwt. Ik houd het topic in de gaten maar zal voorlopig geen wekelijkse update geven. 

Reageer