OV Chip Plus en gtbv: here we go again... | NS Community
beantwoord

OV Chip Plus en gtbv: here we go again...

  • 17 December 2018
  • 9 reacties
  • 614 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Gisteravond meer dan een halfuur vertraging opgelopen met de trein vanwege een defecte trein tussen Rotterdam en Schiphol op de HSL. Net twintig minuten in de wacht gestaan voor gtbv in combinatie met het OV Chip Plus-abonnement. De medewerkster verwees door naar de reguliere gtbv-klantenservice. De reguliere gtbv-klantenservice was ervan overtuigd dat ik het online formulier moest invullen. Dus ga ik het maar even weer proberen bij de reguliere OV Chip Plus-klantenservice, aangezien een regulier online formulier toch kansloos is…

En dit zou afgelopen mei al zijn opgelost…
icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 January 2019, 17:15

Bekijk origineel

9 reacties

Ditmaal 25 minuten in de wacht. Werd ik doorverwezen naar het hoofdmenu van NS klantenservice, optie 3 en dan optie 2. Had dus niks met gtbv te maken. Ofwel: voor niks 45 minuten in de wacht gestaan vanavond…
Ik vind het erg naar om te lezen dat dit (wederom? nog steeds?) mis gaat. Voor zover ik kan vinden en bekend is bij ons gaan Geld Terug bij Vertraging claims bij een OV Chip Plus abonnement via de OV Chip Plus Klantenservice (0800 – 7245482, dag en nacht bereikbaar) of door schriftelijk contact op te nemen met onze Klantenservice. Begrijp ik het goed dat de OV Chip Plus Klantenservice jou juist doorverwees naar de reguliere Klantenservice?
Ik werd inderdaad naar de reguliere klantenservice doorverwezen.
Dat is zeker niet de bedoeling, maar ik heb het idee dat je dat al vaker hebt gehoord. Zou je mij een privébericht willen sturen met je gegevens (NAW, geboortedatum, e-mail adres) en de reisdetails van de vertraagde reis? Sivan zal de situatie morgen dan verder bekijken.
Ik heb je zojuist een privebericht gestuurd. 🙂
Update: Ik heb het probleem van VIRM doorgestuurd naar collega's die dit verder op kunnen en zullen pakken. Zodra ik meer weet zal ik dat hier laten weten.
Update: Helaas heb ik deze week nog geen verder nieuws te geven. Ik heb gevraagd om een status update.
En de claim is vandaag ingevoerd en goedgekeurd. 🙂
Update: Zoals VIRM hierboven zelf al aangeeft is de claim inderdaad ingediend!

Voor de meelezers: Zoals ik in een eerdere bericht aan heb gegeven gaan Geld Terug Bij Vertraging claims bij reizen met een OV-Chip Plus abonnement via de OV Chip Plus Klantenservice (0800 – 7245482, dag en nacht bereikbaar) of door schriftelijk contact op te nemen met onze Klantenservice. In het geval van VIRM was er bij de OV-Chip Plus Klantenservice blijkbaar onduidelijkheid over, waardoor er daar een foutief advies was gegeven. Deze onduidelijkheid hebben we rechtgezet.

Reageer